Kapitola 10.

41 2 4
                                    

S Taylor jsme se šly přivítat s Adrianem. Adrian nám řekl kde jsou záchody,kam si máme chodit pro pití a jídlo a představil nám jeho bratrance Tima. Adrian s Timem si byli strašně podobní. Po seznámení jsme si sedly s Taylor ke stolu,kde sedělo spousta našich spolužáku,chvíli jsme si s něma povídaly ale potom jsem měla strašnej hlad,tak jsme s Taylor šly k velkému stolu,kde bylo strasně moooc jídla. V tom mě někdo zaklepal na rameno a já se rychle otočila,byl to ten chlap,co jsem ho neznala ale byl mi povědomý. Chvíli jsme se na sebe dívali ale potom spustil "Ahoj,já jsem Majk" řekl. Já se na něj koukla ale pořád mě běhalo hlavou kdo to je. "Ahoj"odpověděla jsem. Majk se na mě koukal a čekal jestli něco řeknu. A potom se až zeptal:"A jméno?". V tom ke mě přišla Taylor a omluvila nás,že na nás čekají naši spolužáci a odtáhla mě někam bokem.
Taylor:"Seš blbá?!" Už s s ním nepovídej,vždyť ho neznáš a je aspoň o 8 let starší."
Já:"Neboj,už si s ním povídat nebudu."
Taylor:"Slibuješ?"
Já:"Slibuju..."
A společně s Taylor jsme šly zpátky ke stolu,kde už na nás čekali spolužačky a spolužáci.
.....................................................
O 2 hodiny později
"Taylor už pojď,jdem domů"říkala jsem moji přiopilé kamarádce.
"Dobře,už mě je trochu špatně."řekla a já ji táhla z Adrianova domu. Bylo docela težký slézt s tou ožralou schody,které vedly na městský chodník. Bláhočily jsme se po chodníku a v tom slyším rychlé kroky za mnou, než jsem se stihla otočit,někdo mě udeřil do zad a já spadla s Taylor rovnou na tu tvrdou zem.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 03, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

LussieKde žijí příběhy. Začni objevovat