Przez ostatnie tygodnie bardzo dużo ćwiczyłem i wydaje mi się, że z każdym dniem jestem lepszy.Pomimo tego, że ciężko było pogodzić szkołę z nauką magi to cieszę się, że mnie się to przytrafiło.Ale jak to każdy normalny człowiek znalazłem kilka negatywów...Po pierwsze mam głupiego nauczyciela. Po 2 chciał mnie zabić wilkołak.Po 3 studiuje w mieście o, którym nawet nie śniłem. Właściwie to nie jest wada tylko zaleta.Z drugiej strony mam fajnego nauczyciela chociaż czasami mu odbija.Pfff czasami?! Bardzo często...
•••2 miesiące później•••
Nadszedł dzień sprawdzenia moich umiejętności.W sumie to według mnie nic takiego...Jakiś głupi test ze starymi dziadkami pod laską. Wszystko spoko by było tylko mój cudowny nauczyciel na gadał mi bajeczek, które mnie troszeczkę poruszyły.Jak można się domyślić zrobił to celowo żeby mnie przestraszyć.Ale oczywiście mnie zapewniał, że to wszystko w dobrej wierze.
- Rick zachwile twoja kolej...
- Ooo trochę się stresuje!
- czym?
- No, że ci egzaminatorzy mnie obleją.
- Hahaha zabawne przecież to są stare dziady...
- Pewnie to twoi bracia są...
- Ooh z kim ja żyję. - powiedział z ironią
- Ze mną hyhyy.
- Dobra koniec żartów twoja kolej teraz.Zmykaj na scenę!
- Życz mi szczęścia.
- Oczywiście. Połamania nóg.~~~25 minut później~~~
- I co jak ci poszło ? - zapytał się z ciekawością.
- Niestety nie zdałem...
- Co jak to nie zdałeś?
- Po prostu deklu nie zdalem!
- Uhhhhh.
- Żartowałem...
- Serio?! Zdałeś ?!
- Tak
- Uff, kamień z serca...Powiedzieli ci może coś jeszcze?
- W zasadzie to nic nie mówili, bo w trakcie zasneli...
- Dobrze że zdałeś! Bardzo się cieszę Rick!
- Ja też! To co idziemy to opić?!
- No dobra ten jeden raz się zgodzę.Powiedział: "Ten jeden raz się zgodzę" a tak naprawdę to codziennie sobie popija...Ciekawe co się stało? Muszę go o to kiedyś podpytać!
~~~ Później podczas swietowania~~~
Miło spędzamy czas aż tu nagle jakiś koleś do nas podchodzi i zaczyna demolować stolik... Wziął moje nauczyciela ( był już nieźle wstawiony) i zaczął bić nagle patrzę że jego oczy zaczynają świecić na czerwono! Przypomniał mi sie ten mężczyzna, któremu mnie zaatakował w domu, jego oczy też świeciły na czerwono.
- Uważaj to jest wilkolak!
- To jest mój króliczek wielkanocny - odpowiedział Bil
- Króliczek wielkanocny? Serio?!Na moje nie szczęście wilkolak zostawił Bila i zwrócił się w moim kierunku. Zaczął biec!
Co robić? Rick rusz głową!
Prawie mnie już złapał ale w tedy powiedziałem: "Motus" i było po wilczku.Jak się okazało miał słabą głowę.(Pytanie do czytelników) Pewnie się zastanawiacie co z ludźmi, którzy świętowali w tym samym barze co my...Bycie magiem ma swoje plusy i zalety.Z jednej strony możesz wypowiadać zaklęcia dosłownie na wszystko (np. Wyczyszczenie pamięci tak jak w tym przypadku).Z drugiej strony nigdy nie możesz czuć się bezpiecznie, nawet w własnym domu, bo większość ludzi chce cię schwytać lub zabić.Tak ogulnue to spoko być magiem, ja lubię taki dreszczyk emocji...Po tym jak posprzatalem i usunąłem wszystkim pamięć razem z nauczycielem wróciłem do domu.- Fajny dzień nie Bill ?
- Mamusia co ty tutaj robisz?!
- Chyba się z nim dzisiaj nie dogadam.
- Mamusia!
- Nie obmacuj mnie pedofilu!!!
- Trzeba położyć cię spać. Wstawaj! Raczej nie wstanie... Fuj muszę dotykać tego starucha. Nigdy więcej.T o był pierwszy i ostatni raz.Dobra położyłem go.Sam muszę iść spać bo jestem zmęczony...
~~~ godzinę później ~~~
~~~ 2 godziny później ~~~
~~~ 3 godziny później ~~~
I nic. Nie potrafię zasnąć! Dzisiejsze wydarzenia chyba nie dają mi spokoju...
______________________________________
Zaklęcie które będą używane w książce:
- "Motus" - ogromny ból głowy. W nie, których przypadkach nawet śmiertelny.
- "Phasmatos Tribum, Nas Ex Veras" - zaklęcie lokalizujące.
- "Phesmatos Tribum, Nas Ex Veras, Raverus En Phesmatos Ex Sonos, Resistamus Et Veram Vatus, Raverus Phasmatos Ex Sonos" - zaklęcie opętania
- "Phasmatos Tribum, Melan Veras. Phasmatos Tribum, Melan Veras" - zaklęcie wzmocnienia i przyspieszenia wzrostu roślin.
- " Ex Spiritum In Tacullum" - zaklęcie wzniecajace ogień.
- " Asinta Mulaf Hinto" - zaklęcie zmniejszające ból.
- "Oribos turai manecsitus. Orbiem. Oribos turai" - zaklęcie oddania magi.
______________________________________Przepraszam wszystkich czytelników za to że długo nie dodawałem rozdziału ale złożyło się na to brak weny + obowiazki.Postaram się teraz dodawać rozdziały regularnie i stopniowo zwiekszac ich objetość.