AMBRIEL var olduğum günden beri bana verilen isim.Oluk Dünya'nın koruyucu ırklarındanım.Bizim yaşamlarımız önceden belirlenmiş ve bu yaşam çizgisi dışına çıkmamız kesinlikle yasaktır.Babam Akatriel ve annem Aigina ile beraber Agartha'da yaşıyoruz.Yaşadığımız diyar İnsan ırkının dünyasının merkezinde yer alır.Agartha da hayat bizlere çok cömert davranır.Uzun bir hayat bahşedilmiştir bizlere.Uzun bir hayat sürer, hastalanmaz, gücümüz, kuvvetimiz ve zekamız hiç bizi terketmezdi.Babam Akatriel insan yaşamına göre altı asırdır hayattaydı.Burda günlerimiz hep birbirinin benzeriydi."Düzen, herşeyin başı düzen" diye söylenir babam her zaman.Ama yapım gereği özgür ruhluyum.Özgürlüğüme çok düşkünün.Çevremdeki canlıların özgürlüğünü de kendi özgürlüğüm kadar değerli görürüm.
Agartha da herkes birbiriyle anlaşır.Burda kin, nefret, savaş olmaz.Herkes birbiri ile sıkı bir anlaşma içerisinde.Ama her zaman olduğu gibi bazılarıyla daha iyi anlaşırsınız.Minerva, Nüwa ve Ceres benim en yakın dostlarımdır.Minerva doğası gereği çok zeki, anında strateji üretebilen ve sanat düşkünü biridir.Ceres ise doğayı ve canlıları çok sever.Herhangi bir hayvana zarar vermekten veya bir bitkinin dalına, yaprağına zarar vermekten çekinir.Doğaya fısıldar, ormanla konuşur, hayvanların söylediklerini dinler.Nüwa ise en dayanıklı olanımızdır.Boyutlar arası gezinebilir ve farklı bir cisme bürünebiliyor.Bana gelince bana bahşedilen güç elementleri kontrol etme yetisi.Rüzgarla uçabilir, su üzerinde yürüyebilir ya da ateşle dans edebilirim.Bu güçler biz doğduğumuzda bize verildi.Kimin ne istediğine göre değil içinde var olan kabiliyete uygun olarak güçler bizi seçer.Güçlerimizde henüz çok acemiyiz.Güçlerimizi tamamen kontrol altına alabilmemiz ve onları istediğimiz şekilde yönlendirmemiz için uzun yıllar gerekiyor.Tabi ya bizde de zamandan çok ne var Agartha'da...
İnsan dünyası bizi cezbediyor.Ama Agartha'dan çıkış ve giriş nerdeyse imkansız.Agartha'dan giriş ve çıkış sadece gemi mezarlığındaki güney kapısından sağlanıyor ve güney kapısı Agartha'nın asil bekçileri Emmanuel ve oğulları Katzfiel ve Oumriel tarafından korunmaktadır.Emirleri bizzat Agartha konseyinden alırlar.İzinsiz hiçbir canlı Agarth'a girip çıkamaz.