13.

5.3K 321 13
                                    

//W końcu napisałam! Szedł mi dosyć opornie, dlatego jest taki krotki//
______________

Po kilku sekundach byłam już na właściwym piętrze. Weszłam do pokoju hotelowego, napiłam się wody i poszłam sprawdzić, czy Emma wciąż śpi. Kiedy otworzyłam drzwi sypialni mojej siostry już w niej nie było.

-Kurwa mać... - syknęłam. Nie było jej tam. Sprawdziłam jeszcze raz, później łazienkę i drugą sypialnię. NIC.

W tym czasie zadzwonił mój telefon.

NIEZNANY

-Tak? - odebrałam dysząc.

- Tu Luke...

-Serio? Ja Cię spławiam, a ty wciąż swoje...

-Nie zawsze chodzi o Ciebie, Jos. Mamy tutaj... hmm, sytuację...

-Czy przez "sytuację" masz na myśli moją siostrę? Nie mam czasu gadać, Lukas. Zgubiłam Ems.

-A ja ją znalazłem... w pokoju CALUMA. - dodał wkurzonym tonem.

Rozłączyłam się, po czym szybkim krokiem udałam się do apartamentu chłopaków. Zapukałam do drzwi. Pewnie weszłabym tam sama, gdyby nie fakt, że były zakluczone.

-Ale masz tempo, mała. - zaśmiał się Mikey, który wpuścił mnie do środka.

Po chwili w korytarzu pojawił się Luke. Widać było, że jest zły.

-Chodź. - fuknął i pociągnął mnie za nadgarstek, prowadząc do sypialni Caluma.

Otworzył drzwi do pokoju, a moim oczom ukazały się ciała chłopaka i Emmy. Spali na łóżku, przykryci kocem... TYLKO KOCEM.

-No to są kurwa jakieś żarty.

-Co z nimi robimy? - zapytał stojący obok mnie blondyn.

-Mam plan.

He Is Just Famous | Luke Hemmings FF ✌Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz