Toen ze de volgende dag wakker werden was het weekend. Ze hadden met z'n allen 's middags afgesproken in het park om gewoon gezellig te kletsen. Toen Jonas en Mila wakker werden was het pas 8 uur dus ze hadden nog heel veel tijd voordat ze naar het park gingen. "Jonas, wil je even komen?" riep Mila richting de keuken waar Jonas was "ja, ik kom!""oké waar wil je over praten?" vroeg Jonas. "Ons" zei Mila "ons?" vroeg Jonas "ja, ons" "wat is er dan met 'ons'" vroeg Jonas. "Wat zijn we nu goede vrienden of je weet wel..." zei Mila "ik weet het niet" gaf Jonas toe "wat vind jij?" vroeg hij "ik weet het ook niet" uiteindelijk kwamen ze tot de conclusie dat ze 'goede vrienden' waren terwijl ze allebei wisten dat het niet zo was.
De dag in het park ging snel voorbij Jonas besloot weer naar zijn eigen huis te gaan omdat er geen rare dingen waren gebeurd de afgelopen dagen. Toen Mila naar huis ging voelde ze een greep om haar keel en alles werd zwart.
De volgende dag zouden ze weer afspreken in het park maar Mila kwam niet opdagen dus ze besloten naar haar huis te gaan. Toen ze aanbelden deed er niemand open en Charlie besloot met haar speldje de deur open te maken. Toen het haar na een tijdje gelukt was gingen ze naar binnen Mila haar huis zag er net zo uit als toen ze weggingen. Plots zei Jonas "volgens mij is ze niet thuis gekomen gisteren..."
Mila werd wakker door het geluid van een vrachttrein, zo kwam ze er snel achter dat de in 'het verlaten station' was. Er was niemand, ze had ook geen kracht om te schreeuwen, ze zat vast gebonden met haar handen aan een betonnen paal en haar voeten aan elkaar al snel merkte ze dat ze haar armbandje met de 'J' niet meer om had, waarschijnlijk is ze die verloren toen ze haar meenamen. Ze wist waar ze was maar wisten de anderen ook dat ze weg was.....
JE LEEST
Ghost Rockers - Het begin
FanfictionDit verhaal heb ik zelf bedacht en is dus niet het verhaal van de serie. Kleine stukjes zullen wel het zelfde zijn. Ik probeer zoveel mogelijk te schrijven maar aangezien ik best veel huiswerk heb weet ik niet oh het zou lukken. Ik ben Nederlands du...