Het geheim van de zolder (1)

157 10 0
                                    

Mila besloot bij Jonas te blijven slapen omdat het al bijna 12 uur was. Ze maakten zich allebei klaar om naar bed te gaan. "Wil je in de logeerkamer of bij mij in bed?" Vroeg Jonas. "Mag ik bij jou in bed?" Vroeg Mila een beetje beschaamd. "Natuurlijk! Je hoeft niet zo te blozen hoor ik heb het zelf als optie voorgesteld!" Zei Jonas lachens om Mila weer een beetje op haar gemak te laten voelen. En zo gingen ze slapen. Mila veilig in de armen van Jonas.

Toen ze de volgende ochtend wakker werden was het 8 uur dus hadden ze nog 2 uur om zich op te frissen en te ontbijten. "Goedemorgen" zei Jonas in het oor van Mila. Mila deed rustig haar ogen open "goedemorgen" zei ze voor de nog dichter bij Jonas ging liggen. "Lekker geslapen?" Vroeg Jonas. "Ik heb heerlijk geslapen" zei Mila "en doordat ding waardoor ik zo lekker heb geslapen ga ik NU kussen!" " Waarom ga je het bed kussen?!" Zei Jonas sarcastisch. "Nee, sufkop" zei ze voordat ze Jonas een kus gaf. "Kijk, daar wachte ik op!" Zei Jonas lachend. "Kunnen we nog even blijven liggen?" Vroeg Mila. "Jahoor, we hebben nog 2 uur voordat de rest komt. Dat is toch wel genoeg tijd?" Vroeg Jonas. "Jahoor, ik ben Charlie niet!" Riep Mila. "Heb jij eigenlijk goed geslapen?" Vroeg Mila. "Jahoor, ik heb geweldig geslapen, maar dat komt alleen omdat jij bij mij lag." Zei Jonas. Hij zag dat Mila begon te blozen en gaf haar snel een kus. "Zullen we uit bed gaan?" Vroeg Jonas uiteindelijk. "Ja, goed idee. Dan hebben we in iedergeval genoeg tijd om te ontbijten. Maar ze mogen er niet achter komen dat ik ben blijven slapen want ze hebben al vermoedens en die worden zo alleen maar bevestigd." Zei Mila lachend voordat ze allebei uit bed stapte om zich om te kleden.

Toen ze zich hadden omgekleed hadden ze nog een halfuur voordat de andere kwamen. Ze besloten nog wat televisie te kijken. Toen uiteidelijk iedereen er was gingen ze naar de bibliotheek. Ze zochten uren, maar ze konden niks vinden. "Jonas, jij hebt toch nog een zolder?"  Vroeg Mila terwijl ze het antwoord eigenlijk al wist. "Ja, hoezo?" Zei Jonas "nou misschien staan daar andere oude spullen van je opa." Zei Mila. Jonas vond het wel een goed idee want de vorige keer hadden ze alleen maar naar boeken gekeken en niet naar andere oude spullen. En zo gingen ze naar boven om hun zoektocht voort te zetten...

(Dit deel is langer. Zoals jullie kunnen zien wordt dit weer een 2 delig deel waarin ik aanwijzingen op de zolder ga combineren met dit liedje en liedjes die ze nog zullen krijgen...) 

Ghost Rockers - Het beginWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu