Het was de volgende dag en iedereen was weer op het DAM. Ze zaten met z'n allen te praten en kwamen tot de conclusie dat ze hulp moesten gaan zoeken. Jonas kwam op het idee om naar mevrouw Vermeer te gaan. Want intussen wist zij hun geheim en was ze te vertrouwen. Maar er was wel wat meer vertrouwen omdat zij ook Jonas zijn oma is.
Ze klopte bij mevrouw vermeet op de deur. "Binnen." Zei mevrouw Vermeer. "Waar kan ik jullie mee helpen?" Vroeg ze. "Nou eigenlijk hebben we een probleem. We worden gevolgd maar we weten niet door wie. Maar die gene gaat verder dan volgen. Hij heeft Jonas op vakantie ook aangevallen toen hij de deur open deed, daarom heeft hij ook in het ziekenhuis gelegen." Zei Mila. "Wat erg! Maar wat willen jullie dat ik doe, de politie bellen of iets anders want ik ben bang dat ik hier niet zo veel aan kan doen." "Nee, niet de politie bellen. Die zijn ook niet te vertrouwen. Zou u alstublieft de poort en de rest van de school wat meer in de gaten willen houden of er vreemde of rare mensen binnen komen?" Vroeg Jonas uiteindlijk. "Ja, is goed. Ik zal de school wat beter in de gaten houden." "Dank u." Zei iedereen in koor."
De school was uit en ze gingen naar de kelder toe. Ze pakte het boekje erbij dat ze gevonden hadden in de bibliotheek bij Jonas thuis. Al snel vonden ze de tekst van het liedje dat ze de dag ervoor hadden gespeeld. Ze vonden het raar. Ze probeerden er hints uit te halen maar ze vonden niks. "Misschien was dit een waarschuwing. Misschien moeten we nog een keer spelen, misschien krijgen we dat een nieuw liedje." Zei Jonas. Idereen stemde in en ging op hun plek staan toen Mila weer plots begon te zingen...
(Sorry voor dit korte stukje maar ik wou toch wel wat schrijven maar ik heb niet zo veel tijd dus ik heb even snel proberen een leuk kort stukje te schrijven. Ik hoop dat jullie dit deel alsnog leuk vonden.💖)
JE LEEST
Ghost Rockers - Het begin
Fiksi PenggemarDit verhaal heb ik zelf bedacht en is dus niet het verhaal van de serie. Kleine stukjes zullen wel het zelfde zijn. Ik probeer zoveel mogelijk te schrijven maar aangezien ik best veel huiswerk heb weet ik niet oh het zou lukken. Ik ben Nederlands du...