Geheim

227 12 4
                                    

Toen Mila weg wou gaan trok Jonas haar terug "we moeten praten". "Waarom?" vroeg Mila,  ze was natuurlijk bang dat hij haar helemaal niet meer leuk vond. "Die jongen, wie was dat?" voeg Jonas "ehh dat was ooit mijn vriendje.." zei ze zachtjes en ze liep de deur uit...

De volgende dag waren alle docenten ziek, ze hadden elkaar allemaal aangestoken op personeelsfeestje. Dus iedereen was vrij. Iedereen sprak af in het park en weer kwam Jonas niet opdagen. Toen ze allemaal weg waren besloot Mila toch naar het huis van Jonas te gaan om te kijken of alles goed was. 

Jonas zat alleen op de bank met een bak ijs. Toen hij het bak ijs ophad zat hij vol dus hij besloot toch maar geen warm eten te nemen voor die dag. Toen hij op de bank tv zat te kijken ging plotseling de bel.

Toen Mila aanbelde en Jonas de deur opendeed zag ze zijn glimlach verdwijnen. "Mag ik binnen komen?" vroeg Mila. Jonas liet haar binnen. "We moeten echt praten" zei Mila. "Waarom?" zei Jonas tamelijk bot. "Nou omdat hij mijn vriendje WAS" Mila legde de nadruk op het woordje 'was'. "Ja en wat wou je daar mee zeggen?" vroeg Jonas "Dat betekend dat ik heb  niet meer leuk vind" zei Mila "en waarom vertel je dat aan mij?" vroeg Jonas "omdat ik iemand anders leuk vind" gaf Mila toe "Brandon zeker, als je wil kan ik regelen dat hij naar het park komt, dan komt hij zeker want ik weet zeker dat hij me in elkaar wil meppen!" zei Jonas. Mila vond het wel grappig maar toen ze zag dat hij het echt meende ging ze snel veder met haar verhaal. "Nee, niet Brandon" zei Mila "oh, wie dan wel?" Jonas begon het gesprek wel grappig te vinden maar plots kreeg hij een antwoord die hij niet had verwacht, het antwoord was 'jij'. Toen Jonas dat hoorde schrok hij wel een beetje. Hij dacht na die tijd dat ze weg was hem niet meer leuk vond maar alleen maar medelijden met hem had. "Ik vind jou leuk en ik weet dat je boos op me bent, maar vergeef me alsjeblieft! Het is niet leuk zonder jou!" zei Mila. "Ik vergeef je" zei Jonas en Mila gaf hem een knuffel. "Maar beloof me één ding" zei Mila "we zeggen het tegen niemand. Zelfs niet tegen Charlie en Jimmy oké?" "oké" antwoordde Jonas voordat Mila hem een kus op de mond gaf...  

Ghost Rockers - Het beginWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu