W.T.F§2§

4.5K 319 248
                                    

Bölüm şarkısı: BigBang Bang Bang Bang

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bölüm şarkısı: BigBang Bang Bang Bang

§«««««««««««§

"Slm ben Kai nasıl yardımcı olabilirim."

Genç çocuk kendisine yaklaşırken bir yerden destek almak istercesine kolunu taş duvara yasladı. Dudaklarını yalayıp tam önünde duran çocuğun gözlerinin içine baktı.

"Adın Kai mi? Daha çok bir pop yıldızının adına benziyor"

Kyungsoo ağzından çıkanı kulağının duymadığına kendini ikna ederek söylediğinde Kai onun dudaklarının konuşurken aldığı kalp şekline odaklanıp ağzında ki sakızın varlığını unutmuş, şişirmekte olduğu sakızın içini farkında olmadan fazla havayla doldurmuştu. Bunun üzerine burnuda dahil olmak üzere nerdeyse tüm suratı sabahtan beri çiğnenmekten çürüme aşamasına gelmiş sakızla kaplanmıştı.

Kai, şok olmuş surat ifadesiyle Kyungsoo'nun yüzüne bakmaya devam ederken kısa olanın kahkahaları w.t.f'nin dışına taşmaya başlamıştı.

"Komik mi?"

Kai, sonunda örümcek ağı gibi ağzının içini bile kaplayan sakızdan kurtulup sorduğunda Kyungsoo bu kez de beton zemine oturup daha gürültülü kahkahalar atmaya başladı. Aptal adam şu suratının saçma salak ifadesini görse idi kendisi bile geçirdiği gülme krizinden dolayı kalpten giderdi.


"Komik"

Kyungsoo sonunda gülmesini durdurup gülmekten dolayı gözüne dolan yaşları sildikten sonra Kai'ye cevap verebilmişti.

"Yere oturup karnını tutarak gülecek kadar komik olan ne gerçekten merak ettim?"

Kai ciddiyetle sorduğunda Kyungsoo tekrar gülmemek için kendini zor tutuyordu. Tek yapabildiği işaret parmağını esmerin yüzüne doğrultup düşündüğü şeyi söylemek oldu.

"Çünkü esmer bir çileğe benzedin. Ve bu çok komik. Hem ben gülüyorsam sende gülmek zorundasın"

Bir anda yüzü ciddi bir hal almıştı.

"Öyle bir kanun mu var? Ağzı kalp şekli alan kısa adam gülüyorsa tüm Kore halkı gülmek zorunda mı? Nerde yazıyor anayasa da falan mı dur tahmin edeyim değiştirilemez değiştirilmesi teklif dahi edilemez maddelerin içinde mi?"

Kyungsoo'nun gözleri Kai'nin söylediklerinin üzerine koyu karanlık renklerine büründüğünde, kısa olan çevik bir haraketle anında çöktüğü yerden kalkıp esmer olanı mavi tulumundan tutarak kırmızı taşlardan oluşan sert duvara yapıştırdı.

"Benim olduğum yerde anayasa ya da kurallar siklenmez güzelim, gülmeni istiyorsam güleceksin anlaşıldı mı? Ve bir şey daha hiç kimse bana dudaklarımın şeklinden bahsedemez."

W.T.F(DoKai) BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin