Özel Bölüm

2.1K 131 40
                                    

Boktan geçen bir sevgililik döneminin ardından sonunda sıradan bir düğün geçiren çiftimiz mutlulukları ile göz doldururken Kyungsoo'nun bu mutluluğunun ardında sakladığı fazla sinsi planları vardı.

Örneğin gerdek gecesinde hangi tür ketçapla fantazi yapması gerektiği gibi.

Acılı?

Acısız?

Ketçabın başka bir türü var mıydı? Onu da bilmiyordu ya neyse. Ama acılıyı elediği kesindi çünkü sonrasında Kai fazlaca söyleniyordu. Ve Kyungsoo'nun şu cicim ayları denilen saçmalık döneminde Kai dırdırı çekmeye hiç mi hiç niyeti yoktu. Çünkü esmer adam cidden bazen konuşmaya başladığında susmak bilmiyordu. Mahalle kenarında oturup çekirdek çitleterek dedikodu yapan ajummalara taş çıkaracak bir dırdırdan bahsediyoruz burada. Evet tema esmer bomba Kai dırdırı.

"Her neyse Kyungsoo balayına nereye gidiyorsunuz?"

Luhan yanında ki Sehun'un elini sıkıca tutarak sorduğunda Kyungsoo gülümseyip kenetli ellere bakarak başını salladı. Ne vardı da elini bu kadar sıkı sıkı tutuyordu. Görende bütün misafirlerin Sehun'u kaçırmak için sıraya girdiğini falan düşünürdü.

"Do Kyungsoo malikanesine"

Kyungsoo'nun cevabının ardından Kai gözlerini devirip Kyungsoo'nun omzuna küçük bir yumruk attı.

"Ne var biraz romantik olsan?"

"Üzgünüm karıcım. Odunum odun olarak kalacağım." Kyungsoo bugünkü sinsi gülümsemesini yüzünden hiç silmeyerek cevap verdiğinde Kai ne olur ne olmaz diye cebine koyduğu lolipopu çıkarıp sinirlerini alması için kağıdını açtığı gibi ağzına attı.

"Tam bir malsın Kyungsoo." Ağzında lolipop olduğu için sesi boğuk çıktığında gözleriyle misafirleri aşındıran Kyungsoo büyük bir şaşkınlık içinde Kai'ye döndü.

"Aman Tanrım. Bu kadar insanın içinde ne yaptığını sanıyorsun, üstelik bu düğünün ana teması biziz Kai. Herkesin gözü bizim üstümüzde."

Kai omuz silkip bu durumu umursamadığını belirtirken kendilerine dönen bakışlara aldırmadan lolipopunu yalamaya devam ediyordu. Esmer dudaklarının arasında ki pembe lolipopun Kyungsoo'yu ateşe çağırdığından habersiz bir şekilde hemde. Dudaklarının kenarlarında biriken şeker pembesi tükürükler bile Kyungsoo'nun eriyip bitmesi için yeterli sebepti gerçi.

"Şu lolipopu şöyle emmeyi kes Kai. Çok fazla seksi oluyorsun ve şu an herkes bize bakıyor." Kyungsoo farkında olmadan dişlerini sıkarak söylediğinde Kai emiş hızını güçlendirip lolipopu dünya üzerinde olan en güzel şeymiş gibi yalamaya devam etti.

"Şu an elimde emecek başka şeyler olmadığımdan bende tüm eforumu lolipop üzerinde kullanıyorum Kyungsoo ne yapabilirim?"

"Senin ebeni-" Luhan Kyungsoo'nun ağzını kapattığın da meraklı kulaklar duymak istediklerini duyamayıp tekrar önlerine dönmüşlerdi. Luhan Kyungsoo'nun sesinin kesilmesinin ardından Kai'nin yanında duran Sehun'u kendine doğru çekip elleriyle gözlerini kapatarak onu uzaklaştırmaya çalıştı.

"Sen oraya bakma bebeğim orası pek güvenli değil."

Luhan ve Sehun'un uzaklaşmasının ardından Kai gülümseyerek ve bir yandanda lolipopunu yalamaya devam ederek Kyungsoo'nun tam önünde durup kumaş pantolonunun üzerinden bayağı hatta bas bayağı belli olan penisini okşadı. Kyungsoo dişlerini sıkıp derin bir 'oh' çekerken Kai'ye engel olmak gibi bir harakette bulunmuyordu.

"Bu azgınlığının sebebi ne Kai?"

"Biliyorsun Kyungsoo, nerdeyse bir aydır gerdek gecemiz heyecanlı olsun diye bana dokunmana izin vermiyorum. Ama penisim kendi kendine kalkıp inmekten Kore hava alanında ki uçakları bile alt edecek boyuta erişti. Artık daha fazla dayanabileceğimi sanmıyorum."

W.T.F(DoKai) BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin