Bölüm şarkısı: G Dragon One of a Kind (Bu herif yüzünden sonunda oppacı olup çıkacağım.)
W.T.F.W.T.F.W.T.F
Kai büyük motoru çalıştırıp birazdan hakemin yukarı kalkan kolundan gelecek olan komutu bekledi. O silah ateşlendiği an motorlar harakete geçip bu gecenin kaderini belirleyecekti. Gerçi sonuç her halükarda belliydi. Kazanan Luhan olacaktı. Yinede elinden geleni yapıp yüzde birlik kazanma ihtimali bile olsa onu kullanacaktı. Sonuç her ne kadar hüsran olsa da.
Saniyeler sonra hakemin parmağı tetiği bulduğunda Kai son kez arkasında ki kalabalığa göz gezdirdi. Sehun'un yanında duran tanıdık siluet ise pek hayra alamet değildi.
"Kai daha fazla devam etme." O tanıdık siluete ait ses tonunu duyduğunda, gözlerini son kez koyu gözlerde gezdirip kaskının camını aşağı çekti. Deri eldivenlerinin içinde terden sırılsıklam olmuş elleri heyecanla titriyor, işini bir nebze de olsa kolaylaştırmıyordu.
Silahın patlayan sesi kulaklarını doldurduğunda Luhan'ın sinsice gülümseyen yüzüne son kez bakıp motorunu son sürat çalıştırdı. Heyecandan kalbi ağzında atıyor, motorun her hareketiyle sürat bağımlısı oluyordu. Şu çıkardığı gürültülü sese bile bir hayranlık duymaya başlamıştı. Dünya üzerinde ki motor bağımlılarının neden oluştuğunu anlamak artık zor değildi.
Coşkulu kalabalığın sesi kulaklarını doldururken heyecanla arkasına bakıp Luhan'ın yerini saptamaya çalıştı. Fakat bu işte bir yanlışlık vardı. Luhan'la daha şimdiden aralarında santimetrelerce mesafe açılmasın da ne gibi bir doğruluk olabilirdi ki? Hem Kai motorcu bile değildi.
Tekrar önüne döndüğünde motorunu aynı hızla sürmeye devam etti. Luhan'ın motorunun sesi bir tık daha yükselmeye başlamıştı. Belki de bir oyun oynuyordu amacı Kai'yi denemekti başarısız oldu desek haksızlık olurdu doğrusu. İleriye yaptığı atakların hepsi başarılı sonuçlar verirken Luhan'ın kendisini geçmek için bir atakta bulunmuyor olması fazlasıyla canını sıkmaya başlamıştı. Bir anlaşma yapmışlardı. O bu yarışı Luhan'ın kazanmasına izin verecekti ve Luhan da bir tilki gibi bu kürkçü dükkanının önünde gezinmelerine bir son verecekti.
Fakat söylendiği gibi evdeki hesap gerçektende çarşıya uymuyordu. Luhan'ın amacının çok daha farklı olduğunu bilmeliydi. Kyungsoo ile aralarına duvar örmeye çalıştığını görememişti. Bu yaptığı şeyle Kyungsoo'ya güvenmediğini düşündürüp onun kendisinden soğumasına neden olacaktı. Amacı tamamen onu korumak iken işler hiç de ümit etmediği bir şekilde ilerleyip aleyhine dönmüştü.
Bitiş çizgisini gördüğünde ise motorunu son raddesine kadar zorlayıp hedefine doğru ilerledi. Sonuç kesinlikle beklediğinin tam tersi olmuş, Kyungsoo sonucu bile görmeden oradan uzaklaşmıştı.
Coşkulu kalabalık onu alkışlarken titreyen bacaklarını sabit tutmaya çalışarak motordan indi. Ona doğru gelmekte olan Luhan'ın yüzünde ki gülümseme ise Tanrı şahit, bir adamın katil olması için geçerli bir sebepti.
Esmer ellerini bedenine yapışan deri eldivenlerden kurtardıktan sonra kaskını çıkarıp, eldivenleri umursamadan toprak yola fırlatarak Luhan'a doğru ilerlemeye başladı. Atılan her adımda birbirine yaklaşan bedenlerin adrenalin kokusu etrafı sararken coşkulu kalabalığın sesi kesilmiş yerini koyu bir sessizliğe bırakmıştı. Adımlar fazlasıyla kararlı ve birbirine varmak için sabırsızken, Kai masum görünümlü bu adamı öldürmek için oldukça istekli idi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
W.T.F(DoKai) BİTTİ
FanfictionKim demiş kısa boylu adamlardan Seme olmaz diye. D.O Kyungsoo motorsikletini inlettiği gibi pekala Kim Jongin'i de inletebilirdi.