Bölüm şarkısı: ABBA I have a dream
W.T.F.W.T.F.W.T.F.W.T.F
Güzel geçen bir gecenin ardından Kyungsoo gerinip, günün ilk ışıkları ile gözlerini Kai ile başka bir sabaha açtı. Bir süre esmer yüzü ve uyanık olduğunu belli eden titrek kirpikleri izledikten sonra ellerini çıplak kalçalarda ve anında tepki veren penisin uc kısımların da gezdirdi. Kai halen daha gözlerini açmamakta ısrarcı idi. Ama bir şey var ki Kai'nin inadı Kyungsoo'nun inadının yanında devede kulak kalırdı.Kyungsoo gülümseyerek kendi vücut kokuları ile bir bütün olmuş yatağın iç kısımlarına doğru girdikten sonra esmer penisi dudakları ile sardı. Dili bütün o damarların üzerinde gezinirken Kai daha fazla tepkisiz kalamamış inleyerek Kyungsoo'yu kafasından tutup kendine doğru bastırmıştı. Kyungsoo'nun dili esmer penisin ucunda ki küçük yarığa tecavüz ederken Kai'nin arsız inlemeleri duvarda bulunan büyük babasının portresinin yüzüne yüzüne yankı yapıyordu.
"Immghh özür dilerim büyük baba ama o çok iyi."
Kai yeni uyandığını belli eden kalın ses tonuyla söylediğinde Kyungsoo kendini Kai'den ayırıp kahkahalar eşliğinde yataktan inerek yerde bulunan kıyafetlerini giyindi.
"Ne yapıyorsun Kyungsoo?"
"İyiyim sağol sen nasılsın?"
"Şu soruya, şu şekilde cevap verenlerden nefret ederim nasıl olduğunu sormadım ne yaptığını sordum."
"Yani benden nefret mi ediyorsun"
Kyungsoo seksi bir şekilde çamaşırının üzerinden kendi penisini okşayarak söylediğinde Kai'nin erekte olan penisi özlemle titremişti şu an istediği tek şey o mükemmel dudaklar ve boyuna oranla fazlasıyla büyük olan o harika penisti.
"Beni bu halde mi bırakacaksın?"
"Bir hafta sonra bir yarış var ve sen halen daha motorumu tamir etmedin Kai, bunu ceza olarak düşün."
"Yani motorun benden daha mı kıymetli?"
Kai kalçalasını dönüp işaret parmağını Kyungsoo'ya göstermek istercesine sıkı deliğinin etrafında gezdirdiğin de Kyungsoo o an motorunu siktir edip akşama kadar Kai'yi becermeyi istediyse de ona mani olan içine edilen gururu olmuştu.
"O siktiğimin Luhan'ı bana tekrar meydan okuyor Kai, birkez daha ona karşı yenilemem anlıyor musun?"
"Bana Luhan'ı siktiğini söyleme?"
"Biraz daha saçmalamaya devam edersen seni sikeceğim haberin yok"
"İtiraz eden oldu mu?"
Kai gülümseyerek söylediğinde Kyungsoo yatağın kendine ait olan tarafına çöküp esmer olanın saçlarını arkaya doğru iterek onun alnına bir öpücük kondurdu.
"Daha düne kadar yapmamalıyız çünkü sevgili değiliz diyen sen değil miydin?"
"Ama artık sevgiliyiz"
"Senin için bir ilki gerçekleştirip kahvaltı hazırlayacağım sende bir an önce yerinden kalk ve giyin seksi sevgilim."
Kyungsoo gülümseyerek yataktan ayrılıp Kai'yi yanlız başına bıraktığında ise esmer olan sağ avucunun ortasına bir öpücük bırakıp kendini güvenilir ellerine bıraktı.
"Kyungsoo bir, Kai sıfır."
§«««««««¿««««««««§
Fazlasıyla gürültülü -Kai'nin çokça konuştuğu- bir kahvaltının ardından ikili sonunda W.T.F'ye vardıklarında Kai bu kez mavi tulumunun aksine poşetten yeni açtığı turuncu tulumu giyindi. Ve turuncu Kai'nin esmer tenine zıt bir renk oluşturarak daha da seksi görünmesine neden olmuştu. Kyungsoo siyaha aşık bir insan iken Kai sayesinde bu saatten sonra turuncu favori renkleri arasında aday gösterile bilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
W.T.F(DoKai) BİTTİ
FanfictionKim demiş kısa boylu adamlardan Seme olmaz diye. D.O Kyungsoo motorsikletini inlettiği gibi pekala Kim Jongin'i de inletebilirdi.