3-Şişe Çevirmece

99 11 20
                                    

       Ve Bulut un boya kutusunu duvara doğru boşalttığını gördük."Eeeee boyamaktan sıkıldım..."dedi. Duvarın boyasını düzelttikten sonra Serkan ve Bulut eve gitti.Onlar gittikten sonra jumbo boy pizza söyleyip ikizleri çağırmaya gittik yani onları.
       Kapıyı Serkan açtı"Bugün bize çok yardım ettiniz size teşekkür etmek için   Pizza sipariş ettik."dedim."Sizin eşyalarınızı daha yerleştirmedik ,getir pizzayı bizde yiyelim"deyip göz kırptı.
       Hemen pizzayı alıp onlara geçtik.Bulut etrafta yoktu.Biz hemen mutfağa gidip pizzayı açtık kolayı da bardaklara koyduktan sonra yemeye başladık.
       O sırada merdivenlerden biri bağırmaya başladı"Serkan bu gün senin o kızla arandaki çekimi görmedim sanma!!"dedi ve mutfağa geldi.Bizi görünce yüzündeki gülümseme soldu.Üstelik altında havludan başka bir şey yoktu ve kaslarından sular damlıyordu.Demek ki banyo yapmış.
        DURU.
       Allah'ım bu ne biçim bir varlık oha.Seslice öksürdüm ve Bulut mutfaktan çıktı bir kaç dakika sonra Bulut giyinmiş bir vaziyette indi.
       Hep birlikte yemek yemeye başladık.O sırada az önce Bulutun dediği şey yüzünden Kumsal'ın kızardığını fark ettim.Eve gidince bu konu ile ilgili onu sıkıştıracağımdan dolayı şuan çok uğraşmadım.Yemek yedikten sonra etrafı topladık.Biz kapıyı açtık tam gidiyorduk ki Bulut önümüze geçti ve "Sizin evinizi yeni boyadık boya kokuyordur şimdi bizde kalın bu gün isterseniz?" Dedi.
       Kumsala baktığımda gülümsüyordu.Galiba o da burada kalmak istiyordu.Bende sırf o istiyor diye  kabul ettim(!).Tabi ki bende bu evde kalmak istiyordum."Kumsal istemese
kalmazdım ama o çok istiyor,yani ben çok hevesli olduğum için değil."dedim.
       "Merak etme bende sana çok hevesli değilim Serkan çok ısrar etti o yüzden."dedi.Kumsal aramızdaki bakışmayı görmüştü ki ortamı yumuşatmak için "o zaman biz pijamalarımızı alıp gelelim."dedik ve eve fırladık.
        Oraya gidip benim ilginç benim ilginç pijamalarımdan en güzellerini seçtik.Ben şortlu ve üstünde "DREAM" yazan ve şortunda dondurma olan bir pijama,Kumsal ise siyah gecelik elbisesini giyip unicorn unu aldı
       Eve gittiğimizde Bulut ve Serkan da pijamalarını giymişlerdi.Bulutun kasları daha da belli oluyordu şerefsiz kaslarını gere gere oturuyordu.Ayh bir sıcak mı bastı ne(!)
       "Hemen uyumayız herhalde demi?"dedi Serkan.Sonra Kumsala göz kırptı.Bir ara şu Serkan olayını Kumsalla konuşmam gerekiyordu."Şişe çevirmece oynarız."dedi Kumsal."Cevap vermek istemeyen shot atar."dedi Serkan.
       Benim bir yanıma Bulut diğer yanıma Serkan oturdu.Şişeyi çevirdik aha sıçtık.Şişenin cevap kısmı Kumsala ve soru kısmı da Serkan'a gelmişti.
       Serkan Kumsal'a göz kırptı.Sonra "Söyle c mi yoksa d mi?"dedi.İşte Kumsal'ın farkı.Cesaret demişti ama fazla fark göte batar."Beni öp!"dedi ve tekrar göz kırptı.Kumsal çok kızdı ve shot attı.En fazla (3)üç shot tan sonra sarhoş olacağımızı biliyorduk.Soru kısmı tekrar Serkan'a geldi cevap kısmı da Bulut'a"Doğruluk."dedi Bulut.
       Daha sonra "Daha önce hiç aşık oldun mu?"dedi Serkan.Bulut "Evet"dedi.Hemen atladım "kime?"Bulut düşündü ve"sadece bir soru hakkımız var diye biliyordum."dedi.Sonra oynamaya devam ettik.2-3 kez shot atmıştık ve bir kere daha atarsak sarhoş olacaktık.Bulut hiç shot atmamıştı Serkan ise (1)bir kere atmıştı.o yüzden çok shot atmamaya çalıştık.
       Soru kısmı Serkan'a cevap kısmı Kumsal'a gelmişti.Serkan Kumsalın 'cesaret' demesiyle Serkan"Bu gece benimle yat."Dedi.Kumsal shot atmak istemediği için kabul etmişti.

      Serkan gülümsedi ve göz kırptı.Şişeyi tekrar çevirdiğimizde soru kısmı Bulut'a cevap kısmı bana gelmişti.Ben 'cesaret' dedim.Bulut''Madem Serkan'la Kumsal beraber uyuyacaklar,ben de sap kalmayayım bari.Sen de benimle uyu.''Bekledim,biraz düşündüm sonra cevap verdim.''Peki madem.''

      Şu an 'istemiyorum'havası katmaya çalışıyordum ama istediğim apaçık belliydi.O sırada kapı çaldı.Bulut sırıtarak kapıyı açtı.İçeri ağlayarak iki kız geldi.Biri (diğerinden büyük olduğu her haliyle belli olan) Bulut'un omzuna kafasını gömdü ve konuşmaya başladı.''Annemizle babamız kavga etti.Bugün sizde kalabilirmiyiz ?

ÜVEY DÖRTLÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin