Selamun Aleyküm ^^
Sizi merakta bıraktığım için kusuruma bakmayın canlar.
Şu iki haftadır Yayınevim ile beraber harıl harıl çalışıyor, Kardelen'i size en erken ve en iyi şekilde ulaştırmaya çalışıyoruz.
Öncelikle kitabın iki parça halinde geleceğini belirtmeliyim. Her ne kadar tek kitap olmasını istediğimi söylesem de, uzun bir hikaye olduğunu sizde tahmin edebilirsiniz. Madden ve kalıp olarak kabarık bir kitap olmaması için Kızıl Kardelen'i ikiye bölmüş bulunmaktayız.
Ayrıca, ikinci kitabın sizlere erken ulaşmasını istediğim için, ilk kitabı olabilecek en kısa sürede raflara dizmek istiyorum. Ancak ilk kitabın satış süresine ve miktarına göre, ikinci kitabın zamanı Yayınevim tarafından belirlenecek.
Buradan bölüm diye seslenenleri işitir gibiyim. İnanın bende sizler kadar devamını sizlere ulaştırmak istiyorum. Bu kitaplaşma süreci işin ciddiyete ve resmiyete binişidir. Sadece benim değil, artık Yayınevi'min de menfaati söz konusu. Tüm ekip haftalardır bu projenin içinde benim kadar kafa yoruyor. Kardelen'e hak ettiği değeri vermek istiyor.
Bu yüzden ve erken finali kesinlikle kabul etmediğim için sizlere kısa kesitler vereceğim. Bu kesitler sadece bir gün boyunca duracak ve hikayenin tamamıyla beraber kaldırılacak.
Kitap ne zaman çıkacak sorusuna cevabım ise şöyle; Nisan'ın sonlarına doğru yetiştirmek gayesi içerisindeyiz. Ve benim sadık okuyucularıma güzel bir haberim olacak. Bin kitap, Yayınevi'min de isteği üzerine indirimli fiyatıyla, ayrıca imzalı olarak Kitap Yurdu'nda siz özel okuyucularımla buluşacak.
"Bizim şehrimize de gelecek mi?" diye kaygılanmayın. Hayat Yayın'larının tüm illerde dağıtım alanı mevcut. İnternet üzerinden veya en yakın kitapçılardan bulabileceğinizi umuyorum.
Heyecanlıyım. Umutluyum. Ama en çok kaygı doluyum. Kardelen hep söylediğim gibi bir bebek. Bende kitabım kadar yeniyim bu alanda. Bana ve kitabıma sahip çıkın :)
Wattpad ortamında kaygılarım olmuyordu. Yazıyordum ve bitiyordu. Ama şuan bu kitabın gerisinde, ilerisinde ve yanında o kadar emek var ki...
Kapağı merak ettiğinizi de biliyorum. Çıkış tarihinden bir kaç gün önce benim ve Hayat Yayınlarının sosyal medya hesaplarından bilgilendirileceksiniz.
Kademe kademe aşamaları, çıkış tarihi, bir takım sürprizler için şu hesapları takip edebilirsiniz.
instagram; Seymademiraktas
İnstagram; Hayatyayinleri
Twitter; Hayatyayinleri
Kardelen'in kişisel Facebook hesabı ve İnstagram hesabını da takip edebilirsiniz.
Kurgudan bir sahne çıkartılmayacak. Kesinlikle Kardelen'in bu haline güveniyorum ve öyle kalacak.
İki kitap olarak bölünmesinin en büyük nedeni ise size doyurucu bir final sunmak istemem. Anlayacağınız, sizi Kızıl Kardelen'e doyuracağım ^^ Uzun uzun yazacağım ve beklediğinizi bulmanız konusunda çaba sarf edeceğim.
Sizlerle görüşmek için sabırsızlanıyorum!
Her şey gözlerimi kapayıp hayal ediyormuşumcasına güzel. Sizlerin sözleri, destekleri daha da güzel.
İlerlediğim bu yolda sunacaklarımdan ve sunduklarımdan siz sorumlusunuz :) Beni doyumsuz bir yazar haline getirdiniz.
Yazacağım! Değerlerimiz için, Halkımız için, Allah için yazacağım. Allah'ın verdiği bu kuvveti geliştirerek sonuna kadar kullanacağım!
Sonra da her imza gününde, hepinizi kocaman kucaklayacağım!
Selam ve dua ile canlarım.
Allah'a emanetsiniz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL KARDELEN(Yeniden Raflarda!)
RomanceGüneşin öptüğü Kardelen, kusurlu bulduğu kusursuz güzelliğinin farkında olmayan, özgürlüğüne düşkün bir bey kızıydı. Kızıl saçları ve çilli yüzüyle ovasında ki tüm kadınlardan farklı, açık mavi gözleriyle ise bu zamana kadar görülmemiş, büyülü bir...