Nos, megkapta a történet a 2. díjat is!!! Nagyon nagy köszönet érte @AmarisKBlackgold !!!!!!
Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat!
2. Írj magadról 10 dolgot!
3. Válaszolj 10 kérdésre!
4. Alkoss 10 kérdést!
5. Add tovább 10 embernek a díjat!
10 dolog magamról:
1. Elég súlyos zene függő vagyok. De tényleg. Ha naggyából 20percig nem hallgatok zenét, már minden bajom van.
2. Az ízlésem viszont elég vegyesfelvágott... One Direction-től a Nirvana-n át a BRING ME THE HORIZON-ig.
3. Iszonyatosan sokat olvasok. Tavaly konkrétan 68 könyvet olvastam el. (Szilvesztertől szilveszterig.)
4. Ha a könyv nagyon tetszik, átveszek (akarva / akaratlanul) nèhány szokást, tulajdonságot.
5. A sorozat nèzès volt az első szenvedèlyem. (Vámpírnaplók, Secret Circle, Teen Wolf, Odaát, Pll, Gossip Girl, Once Upon A Time, ... ès a nagy kedvenc az Amerikai Horror Story)
6. Nagy Anime fan vagyok. (Fairy Tail, Lovely Complex, Diabolik Lovers....)
7. Nagyon szeretek játszani, bár Gamernek nem mondanám magam.
8. A barátaim nagytöbsège (az összes [ès abból is csak 3van]) fiúk.
9. A 'szeretlek' ès 'barát' szót nagyon nehezen mondom ki... Nem bízom az emberekben....
10. Kèk a hajam💙
10 válasz:
1. Olvastad a művemet, vagy tervezted, hogy elolvasod?
-Terveztem, és ezzel a díjjal egy kicsit megsiettetted ezt a folyamatot... xD2. Ki a kedvenc karaktered? (Aria, Astaroth, Alastor)
-A probléma ott kezdődik, hogy nem igazán tudom eldönteni. :/ xD3. Mi a kedvenc sorozatod?
-Amerikai Horror Story (Murder House , Asylum) *-*4. Szereted a Once Upon A Time -ot?
-Nagyon!!5. Szereted a Supernatural -t?
-Igeeen!!! ^^6. Mi a kedvenc ételed?
-Öööö.... PIZZA!!! <37. Kutya vagy Macska?
-Mindkettő!! *-*8. Képekkel vagy szavakkal alkotsz szívesen? (festés, rajzolás vagy írás)
-Minden művészeti ág nagyon vonz. Imádnék rajzolni is, azonban nem mindig jönnek össze a dolgok xD...De amúgy is az írás a nagy kedvencem ^^9. Étcsoki vagy Tejcsoki?
-Tejcsoki. Bár nem igazán hoz lázba a csokinak semmilyen fajtája...10. Ha választhatnál, olyan testvért szeretnél mint Astaroth, vagy inkább olyat mint Aria?
-Mivel nekem nincs valami lányos természetem, talán Ari lenne a jobb tesó. (Legalább tudná valaki, hogy kell randikra öltözködni... xD )10 kérdés:
1. Milyen zenèt hallgatsz?
2. Könyv vagy Film?
3. Mióta írsz?
4. Mi a kedvenc sorozatod ès / vagy animèd?
5. Eddig mi a vèlemènyed a "könyvemről"? (Csak őszíntèn lègyszi)
6. Ki a kedvenc YouTubered / Vineered?
7. Van bajod a fiú párokkal?
8. BDSM / DDLL dolog zavar egy könyvben? (Az igazi, nem az 50árnyalat fèle...)
9. Ki a kedvenc könyves / filmes fèrfi karaktered?
10. Itt milyen kèrdèst kène feltennem? (Igen, ez komoly...😂)
10 történet amiknek tovább adom a díjat:
- evi_nagy : Csak Barátok..Extrákkal (18+)
- shutupimqueen : Hands to myself; Hemmings
- LiiamPayynee : Mr. Payne
- PCStefany : A Szüzek Köre
- chipsqueen : Way To Hell! (Larry Stylinson)
- crywithme_ : Break your little heart 💙l.r.h.💙
- Naonomi : I'm Gonna Miss You Daddy
- Hipihe : De semmi buzulás ¤ befejezett ¤
- afi_kenguru : Stay with me, Irwin ˙afi˙
- Endzsi46 : Összezárva velük!?
(Nagyon fontos, hogy a díjakat nem "rangsor" alapján írtam ki, mindössze ahogy jött a dolog. És ez a tíz megint csak nagyon kevés nekem.. xD )