Jézus, Mária, Szent József.....
Hirtelen átlendíti a lábát felettem és ráül a combomra. Egy kegyetlen mosoly suhan át az arcán, és a hasamhoz kap. Még fel sem fogom előző cselekedetét, de máris őrült módjára kezd csikizni. A kínzást alig pár másodpercig bírom nyugton, de aztán keze az oldalamhoz téved és kacagva rúgkapálni kezdek alatt. Reakciómból rájöhetett, hogy a gyenge pontomat találta meg, mert keze már nem kalandozik a hasamon. Csupán az oldalamat bizgerálja. Egyre jobban szenvedek, és ezt ő is látja. Egy öblös nevetés társul az én jajveszékelésemhez. Egy pillanatra leveti a perverz vigyort és a számító tekintetet. A helyére pedig a szeme sarkában lévő nevetőráncok és egy fogkrém reklámba illő, ragyogó mosoly kerül. De mint említettem, csak egy pillanatra. Észreveszi, hogy az arcát bámulom és újra csak a maszkját mutatja, sőt....
Kezei felfelé kalandoznak az oldalamon, majd a mellemre. Érzékien belemarkol, belőlem pedig egy jóleső nyögés tör ki. Azonban észbe kapok és lelököm magamról.
-Ne csináld ezt.- Jelentem ki halkan mégis határozottan miközben törökülésbe hajtogatom a lábaimat.
-Miért ne? - Kérdez vissza pimasz mosollyal az arcán. - Nem tetszik? - Suttogja a az ajkaimra.
-De... - Mondom elcsukló hangon- Viszont azt nem akarom, hogy azért csináld, hogy ne rád figyeljek. Nem értem,hogy miért nem engeded az embereknek, hogy meglássák azt az oldaladat ami igazából te vagy. Egy kicsit nagyon sablonos amit mondok, de igaz...
Mielőtt válaszolhatna, megszólal a telefonomon az üzenet jelző hang. Jeremy felkapja a mellettem heverő készüléket és egy kicsit megrázza a fejét, mikor látja, hogy nincs lezárva.
-Amatőr... - Motyogja még mindig fejét ingatva. Aztán megnyitja az SMSt.
Privát szám: Kinyitod az ajtót szépségem? oxox - Olvassa fel hangosan az üzenetet és felhúzza a szemöldökét miközben érdeklődve nézi a sokkos fejemet.
-Ki az a barom aki az "xoxo"-t "oxox"-nak írja?....
-Peter. - Jelentem ki magam elé bámulva.
-És "Szépségem"?? Komolyan? Mekkora nyálgép.....- Csóválta meg a fejét.- És amúgy ki ez a Peter?
-Az exem.-Felelem egyszerűen.
-Az akivel LA-ban voltatok? - Kérdezősködik tovább.
-Az...- Ahogy visszagondolok az ottani dolgokra, egy könnycsepp gördül végig az arcomon.
Nem magyarázkodom....
Viszont elkezdek fordítani egy Harry Styles fanficet, ami szerintem iszonyat jó. Szóval ha érdekel majd lessétek meg. "oxox" xD