Nem rész...

3.2K 80 4
                                    

Atya Úr Isten!!!! Ma volt egy harmadfokú szívinfarktusom (Lehet, hogy nincs ilyen de nekem akkor is volt...!) Az egyik osztálytársam rám írt délután, hogy


****:Szia! képzeld találtam egy blogot aminek tök jó címe van! 5SOS-os vagy vlmi ilyesmi... Na mind1. Elkezdtem olvasni és egy csomó ilyen undorító dolog volt benne! ( Na bennem már itt megállt az ütő) Egy csomó szex, meg képzelgés meg ilyenek!

Én: Na és ezt miért kellett velem megosztani?

****: Mert valami "Rebekah" a blog üzemeltetője és tudom, hogy neked is valami hasonló a nickneved. És lehet, hogy te írod ezt az izét... (Itt már olyan szinten bepánikoltam, hogy rendesen hiperventilláltam...)

****: 'Link elküldve'

(Megnyitottam a linket és egy Everest-nyi kő esett le a szívemről. Mivel ugye azt hittem, hogy az én fanfices oldalamat találta meg a csaj. Nem írok olyan dúrvákat bele, de az osztályomnak nem feltétlenül kell tudniuk róla!!!!!! Szóval én ma elveszítettem a 9 életemből hirtelen kettőt is egyszerre! )

U.I.: A részt nemsokára (1-2 napon belül) hozom. Addig is röhögcséljetek egy kicsit a nyomoromon, az a kevéske olvasó pedig remélem nem pártol el mellőlem.

A sulihoz pedig kitartás!!! Már csak egy hét és SZŰNEEET! (Legalábbis nálunk... ;) )


Dirty MindWhere stories live. Discover now