Selam gençler 😊 iyisinizdir umarım evet biliyorum çok yavaş ilerliyor bölümler yani geç paylaşıyorum ama istediğim okunurluğu elde ettiğimde veya dayanamayıp biraz dahi yaklaşmış olduğunda paylaşıyorum. İyi okumalar dilerim yorumlarınızı beklerim... 🙏🏼👋🏼
~2009~
Havanın buğulu sesi, kuşların cıvıltıları, ağaçlardaki yeni yeşermeye başlayan bitkileri ve güneşin o parlaklığı kesinlikle ilk baharın habercisiydi sadece doğa değil insanlarda mutluydu onca soğuk kış gününün ardından insanların içini ısıtacak bir hava hakimdi insanlar yollara dökülmüştü çoktan. Huzurun kokusu vardı bugün her şeyden önce önemli bir gün olacaktı Enes sevdiği kıza evlenme teklifi edecekti. Şehir merkezinde birkaç hazırladığı arkadaşları yerlerini almıştı çoktan. Bugün büyük gündü tektaş hazır, çiçek hazır en önemlisi kendisi de evliliğe çok hazırdı. Banyodan çıktığı gibi salona geçti dün geceden kalan bütün eşyalarını toparlayıp giyeceği takım elbiseyi seçmek için odasına ulaştı. Pencereyi açıp çıplak vücudunu güneşe doğru yöneltti "Yenecem seni dünya bugün ben zafer geleceğim ve sen kaybedeceksin bugün sevdiğim kız bana evet diyecek ve o kahrolası atmosfer artık benim olacak dünyalar benim olacak." Birkaç esneme hareketi yaptıktan sonra arkasına dönüp dolabını kurcaladı dün ütülüce askıya astığı takım elbisesini bulamıyordu. Şimdiden yüzünden terler akmaya başlamıştı bile aniden aklına bir şey geldi: " tabi ya onu buraya asmadım ki dostum ahh acele etmeliyim ve sanırım şu an kendi kendime konuşuyorum ama olsun bugünden sonra artık bir yoldaşım olacak." Diye içinden geçiriyordu. Biraz zaman sonra üzerini giyip Esmanın en sevdiği parfümü sıkıp dışarı yöneldi ilk işi sabah sipariş verdiği çiçekleri alıp hastaneye gitmekti ordan Esmayı alıp arkadaşlarıyla anlaştığı şehir merkezine gitmekti. Orada Esmanın hayal dahi edemeyeceği bir evlenme teklifi edip onun gönlünü sonsuza dek fethedecekti. Minik ama emin adımlarla iki sokak sonra çiçekçiğe vardı. Sağını solunu yoklayıp pat diye çicekçiğe dalıverdi. "Selam Selma abla nasılsın hazır mı benim çiçekler?"
"Hazır mavi gözlümm hazır kuzum gine kimin gönlünü çalmaya gidiyorsun bakalım sen."
"Ah Selma abla kimsenin gönlünü değil sadece bir kişi var benim için her zaman çiçeklerini ona götürürüm ve sanırım artık senden çiçek almayacağım."
"Ee mavişimm ne oldu beğenmedim mi yaptığım çiçeği."
"Yok Selma abla çok beğendim de artık evleneceğim almam öyle pahalı güller karıma otursun evinde örgü mü örecek çocuk mu bakacak ne yapacaksa canım ne gerek var güllere."
"Ahh be deli oğlum beni de korkuttun demek evleniyorsun ha getir bakalım bizim deli kızı neydi adı Zeynep mi?"
"Yok yok Selma ablacım o Esmanın arkadaşı Zeynep oda iyi kızdır ama benimki Esma."
"Ee oğlum ben sizi birkaç ay önce senin eve girerken gördüm ya ilginç yanılmışım demek ki neyse evladım hayırlısı olsun bakalım. Gönlünce olsun bugün mavişimm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Siyah~ #Wattys2017
HorrorDaha önceden bir hikaye yazıyordum fakat kararımı değiştirip korku yazmaya karar verdim. Beğeneceğinizi umuyorum iyi okumalar.. 😇 yılın ilk gününden ilk bölüm 01.01.2017 😍