Dit is Gigi
-Les een is eindelijk bij het einde, en Gigi en ik lopen naar zang.
'Dag schat, en tot in de pauze lekkerding, doei sampie!' Zegt Vanessa die op het punt staat weg te lopen van ons lokaal. Ik rol met mijn ogen. "Sampie"
'Hey Sam' zegt Gigi en zwaait. Samuel fronst zijn wenkbrauwen naar haar en kijkt dan naar mij. Ik voel die vlinders door mijn buik fladeren.
Voor dat hij me betrapt op een tomaat zijn trek ik Gigi mee het lokaal in.
'Moest dat nou?' Fluister ik. Ze giechelt.
'Oke dames en heren! Vandaag gaan we oefenen op hoogtes!' Zegt mevrouw Queller. 'Ik heb groepjes gemaakt, ze bestaan uit 2 groepjes van 5 meiden en 2 groepjes van 5 jongens'
'Je moet gaan zingen voor Samuel' fluistert Gigi. Ik geef haar een stoot.
'Gigi, Nina, Taylor, Emma en Ramila groepje een. Charlotte, Alison, Liv, Djamila en Cara groepje 2. Kaj, Jack, Zec, Dan en Dioni groepje 3. Cassius, Jai, Samuel, Nate en Toby groepje 4. de opdracht is om een liedje uit te zoeken die hoog is zodat jou cijfer ook hoog wordt, succes hiermee en tot volgende week' zegt ze. ik sta op.
'ga, loop tegen hem aan terwijl je op je telefoon kijkt of zo' zegt Gigi. Ik knik. Ik haal mijn telefoon uit mijn tas en ontgrendel hem. Ondertussen dat ik op mijn telefoon kijk loop ik richting de deur.
'Sampie!' Roept Vanessa naar Samuel. Die stem herkent iedereen uit alle studenten. Uit eindelijk knal ik tegen iemand aan en kijk ik snel op.
'Sorry, ik was druk bezig, ouders en die dingen' lach ik zenuwachtig. Maar het is niet Samuel..
JE LEEST
Jealous
Fanfiction"What I want? I want to be that girl of your dreams, the girl you hold close every night. I want you to be that boy, who calls me his princess. I want to be yours."