Na een heerlijke nachtrust te hebben gehad, wordt ik wakker om half 9. Nina en Camila liggen naast me nog tes slapen. Ik sta op en trek de la naast me open, want daar staat mijn kledingkast al, en haal er een wit tshirtje en een jeans uit. Ik trek het aan en rol de pijpen een beetje om. Ik ga aan het bureau zitten en begin wat makeup op mijn gezicht te doen. Ik borstel mijn haar uit en doe het in een paardenstaart.
'Nina! Camil!' Roep ik. Camila blijft fijn doorslapen terwijl Nina wakker schrikt.
'Hoe laat is het?' Vraagt ze slaperig. Ik kijk op mijn telefoon.
'10 voor 9' reageer ik. Nina staat snel op en kijkt in haar kledingkast.
'Ik doe mijn haar in de les wel fatsoenlijk' zegt Nina die Camila wakker schudt. Ik knik naar haar.
'Nien we komen echt te laat' zucht ik.
'ik laat Camila niet liggen, we krijgen nieuwe indelingen' zegt ze. 'CAMILA'
'ik zie jullie zo wel' ik loop de kamer uit en door naar school.
'Ramila!' een leuke stem die ik al heel goed ken schreeuwt mijn naam. ik draai me om en zie Samuel op me af rennen.
'hey Sam' zeg ik zo normaal mogelijk.
'hey, zou je mij en de jongens willen helpen vanavond?' vraagt hij.
'mij? waarom niet Vanessa?' vraag ik verbaasd.
'ze heeft geen mooie stem, niet zeggen...' lacht hij.
'ja hoor, ik zou jullie graag willen helpen' zeg ik na een tijdje. we lopen naar de aula waar de directeur op alle leerlingen staan te wachten van ons leerjaar. Nina en Camila komen aan gerend.
'slaapkop' zeg ik lachend tegen Camila. ze geeft me een duwtje.
'zie ik je vanavond dan? ik wacht bij de fontein' zegt Samuel. ik knik en hij loopt naar Vanessa en de andere jongens.
'heb je een date met je koning?' vraagt Gigi die Samuel na kijkt. ik bloos.
'leerlingen van leerjaar 3! ik dacht dat jullie toch wel iets respect voor elkaar hadden. door een incident moet ik toch nieuwe indelingen maken wat al jaren niet is voorgekomen. de indelingen zijn als volgt' hij neemt de tijd en kijkt de aula rond. hij noemt eerst alle jongens op die bij elkaar slapen. 'Blake, Shay Camila'
'Taylor, Sara en Nina' 'Ramila, Gigi en Vanessa' mijn mond valt open. No way to hel dat ik met dat kind in een kamer ga slapen!
JE LEEST
Jealous
Fanfiction"What I want? I want to be that girl of your dreams, the girl you hold close every night. I want you to be that boy, who calls me his princess. I want to be yours."