•17

46 7 4
                                    

Snel loop ik door naar de aula waar Samuel het over had. Als ik daar aan kom zie ik Vanessa zoenend met hem op een tafel met de andere jongens er om heen. Een gebroken gevoel schiet door mijn lichaam heen. Moet ik er naar toe gaan en doen alsof ik niks heb gezien of weg rennen?

'Ramila?' Gigi legt haar hand op mijn schouder en volgt mijn blik. Ik kijk haar aan.

'Hij heeft me gebruikt' zeg ik sip.

'Nee dat klopt niet R. En al is dat zo, je verdient een beter iemand' ze slaat behulpzaam haar arm om me heen en we lopen naar onze kluisjes.

'Misschien had Vanessa me door en doet ze dit daarom' zeg ik.

'Ze heeft je niet gezien dus ik denk het niet' legt Gigi uit.

'hey Ramiel gaat het?' Vraagt Shay die bij ons komt staan. Ik knik en maak mijn kluisje open. Ik haal de benodigde boeken uit en sluit hem dan weer.

Op een gegeven moment hoor ik Dioni praten.

'Ik hoop voor je dat Ramila dat niet gezien heeft' zegt hij.

'Ik kon er niks aan doen, ik heb Vanessa gister al gezegd dat het uit was maar ze doet alsof dat nooit gezegd is' zegt Samuel. Ze komen de hoek om lopen en schrikken als ze mij zien.

'Zie ik er zo debiel uit vandaag?' Vraag ik ze. Ze kijken elkaar aan.

'Nee je bent prachtig' zegt Samuel.

'Zegt degene die zoent met zijn ex, terwijl je zei dat je gevoelens voor mij hebt' zeg ik en sla mijn armen over elkaar heen.

'Ze zoende mij, waarom zou ik liegen over mijn gevoelens? Ben je jaloers?' Vragend kijkt hij me aan. Ben ik jaloers? Misschien wel, misschien voel ik me snel gebruikt..

'Weet ik niet, nee' ik weet het antwoord niet. Hij veegt een pluk bruine haren aan de kant en geeft een kus op mijn neus.

'Het maakt je wel schattig' zegt hij. Ik voel mezelf warm worden en kan een glimlach niet onder drukken.

'Kom je morgen ook naar Taylor's feest?' Vraagt hij.

'Uh ja is goed' 'mooi ik wacht bij de fontein op je, neem je vriendinnen mee'. 'Prima' ik glimlach naar Gigi. Ik heb officieel een date met hem!

JealousWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu