×13

49 6 1
                                    

'Ik wens je sterkte' zegt Shay die naar Vanessa kijkt.

'gelukkig heb je mij nog' zegt Gigi die haar arm over mijn schouder legt. Ik kijk naar Samuel.

'hoe kan hij met haar een relatie hebben' zucht ik.

'oke iedereen! terug naar de les' schreeuwt de directeur door al het gepraat heen. iedereen draait zich om en loopt de aula uit.

'fijn jou als room mate te hebben R' zegt Vanessa en kijkt me arrogant aan. ik rol met mijn ogen en loop samen met Gigi en Nina naar onze les. de hele les denk ik alleen nog maar aan hoe Vanessa mij naar beneden wil halen.

--

Ik staar naar de klok. het is de laatste les en die 1 minuut duurt me veelste lang.

uiteindelijk gaat de bel en sta ik op. het is half 4 en moet me nu inmiddels wel gaan klaar maken om Samuel en de andere jongens te helpen.

'Hey' zegt Samuel die langs me komt lopen.

'hey, hoe laat moest ik ook al weer bij jou zijn?' vraag ik aan hem.

'als je half 7 haalt?' ik open mijn kluisje.

'jawel, dat lukt wel' zeg ik. hij knikt.

'tot vanavond' hij loopt weg. ik leg mijn tas in mijn kluisje en sluit het dan weer. Ik wacht op Gigi en loop dan samen met haar teug naar het slaapgebouw.

'wat ga je allemaal doen met Samuel' zegt ze en opent de deur.

'ik heb geen idee, ik moest hem helpen met iets dus ik denk dat het alleen dat is.' zeg ik.

'wie moet je helpen?' vraagt Vanessa die onze kamer opfleurt met haar eigen dingen. opfleuren kan ik het niet noemen, er staan overal foto's van zichzelf met Samuel of haar familie op de kasten.

'eh... mogen wij ook onze spullen kwijt?' zegt Gigi die de kamer rond kijkt.

'nee, eigenlijk is dit mijn kamer. en ik heb een paar regels' zegt Vanessa.

'jij maakt de regels niet van deze school' zucht ik en laat me vallen op een van de drie bedden.

'je weet het nog niet? Samuel komt vanavond hier naartoe en ik wil niet dat jullie hierbij zijn dus vanavond zoeken jullie maar een andere slaapplek.' zegt ze. Ik kijk naar Gigi. heeft hij nou gelogen of maakt zij ergens iets van. ik loop de kamer uit en pak mijn IPhone.

Ik: Dus je gaat vanavond naar Vanessa? ik dacht dat ik je moest helpen met iets? weet je laat maar..

Ik loop terug de kamer in.

Samuel: Nee ik ga niet naar Vanessa?
Ik: Dan waarom zegt ze dat?
Samuel: ik weet het niet. I still need your help.
Ik: Fine, see you at 7
Samuel: See ya x

JealousWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu