Dit is Blake
-'Ik botste dus tegen Micheal...' zeg ik teleurgesteld.
'Volgende keer beter' zegt Blake lachend. we lopen met z'n drieën naar onze pauze plek waar Nina, Taylor, Shay en Camila al zitten.
'Hi girls' zeg ik en laat me vallen naast Nina.
'hey, en?' Vraagt Camila.
'Samuel en Vanessa zijn onafscheidelijk' zegt Blake en wijst achter zich. Ze zitten in een hoekje elkaar af te lebberen.
'Ew' zegt Shay. Ze staat op en loopt naar ze toe.
'Shay kom terug!' Roept Nina haar achterna maar ze reageert niet.
'o mijn god...' zeg ik lachend en draai me om. Ik pak mijn boterham uit mijn tas en begin te eten.
'Ik kan weer eten' zegt Shay die zich laat vallen op de bank.
'Wat heb je gezegd?' Vraagt Gigi nieuwsgierig.
'Dat ik hun als uitzicht had en ik graag normaal mijn boterham wil kunnen eten' zegt ze simpel en neemt een grote hap. Blake begint te lachen.
'Nou je missie is geslaagd, ze zeggen niet eens een woord tegen elkaar' lacht ze. Shay kijkt over mijn schouders.
'Ze voelen zich betrapt' We beginnen allemaal te lachen.
De bel gaat en ik neem afscheid van Gigi en Camila. Samen met Nina, Blake, Shay en Taylor lopen we naar het volgende lesje: Muziek geschiedenis. Iets totaal niet boeiend.
JE LEEST
Jealous
Fanfiction"What I want? I want to be that girl of your dreams, the girl you hold close every night. I want you to be that boy, who calls me his princess. I want to be yours."