'wat doe je aan?' vraagt Gigi me die langs me op bed komt zitten. ik haal mijn schouders op.
'ik wil niet echt iets aan doen wat hoerig lijkt of zo, ik bedoel daarmee dat ik niet korte dingen aan doe' zeg ik.
'nee begrijp ik' ze staat op en loopt naar mijn kleding kast en trekt de laatjes open. ik probeer naast haar te kijken wat ze kiest maar veel kan ik niet zien.
'goede dag kindjes!' zegt Nina die vrolijk de kamer binnen komt lopen.
'hey Nien' ik steek mijn hand op.
'En? gaat het nog door met Samuel? het is bijna 7 uur' ze kijkt op haar horloge. ik pak mijn iPhone. 18:55. Shit...
'Ik heb je perfecte outfit!' zegt Gigi dan. Ze houdt een wit, wijde, shirt omhoog en een grijze broekje. Ik kijk haar dankbaar aan en loop snel naar de badkamer. Ik doe alles uit, doe de kleren die Gigi me gaf aan en vlecht mijn haren in een visgraat.
Ik loop de badkamer uit en trek mijn witte all stars aan.
'veel plezier, schat!' zegt Nina en geeft me een knuffel.
'thanks, wish me luck' zeg ik met een knipoog. ik loop de kamer uit.
Ik: Welk nummer?
Samuel: Kom naar de ingang van je gebouw
Ik: onderweg :)Snel loop ik door. Ja, Jongens en meisjes slapen apart van een gebouw. Meisjes mogen eigenlijk ook nooit bij de jongens in het gebouw zijn, maar er is nog nooit iemand daar voor gestraft.
'Hey R' zegt Vanessa die bij de ingang staat. Wait a second... heeft Samuel me erin geluisd?
'Wat wil je?' vraag ik zo normaal mogelijk.
'ik wilde alleen even zeggen dat je Samuel niet hoeft te helpen. En blijf bij hem uit de buurt' zegt ze dreigend waarna ze naar binnen loopt. Ik kijk haar achterna hoe ze het gebouw in loopt met zo een bitchy loopje.
'Ramila?' Samuel legt zijn hand op mijn schouder. ik draai me om zodat ik naar hem kan kijken. Ik snap het niet, Volgens Vanessa wilde hij mijn hulp niet meer?
'hey' zeg ik een beetje verward. Hij kijkt om zich heen en legt dan zijn arm om me middel. we lopen naar het jongensgebouw, en begeleid me naar zijn kamer.
'Ik zag Vanessa met je praten, wat ze je ook verteld het zijn allemaal leugens' zegt hij en legt zijn andere hand op mijn schouder. ik knik. We lopen zijn kamer in waar Dioni, Kaj, Cassius en Jai samen aan het zingen zijn. ik moet zeggen dat ze als engeltjes kunnen zingen.
'There she is!' roept Jai en springt op.
'Waar had je hulp bij nodig?' vraag ik.
'we hebben een auditie bij een talentenjacht hier in Amerika. We willen nog groter worden dan alleen van Nederland' legt Kaj uit.
'En waarmee moet ik dan helpen?' ik kijk hem aan.
'Je mening zeggen en misschien een keer met ons mee zingen. we hoorde je een paar dagen geleden zingen en je stem is zo mooi' zegt Samuel.
'Ik help jullie graag.' zeg ik met een glimlach. Samuel geeft me een kus op mijn wang uit blijdschap. Hij gaat bij de rest zitten en begint te zingen. zijn stem geeft me spontaan kippenvel!
JE LEEST
Jealous
Fanfiction"What I want? I want to be that girl of your dreams, the girl you hold close every night. I want you to be that boy, who calls me his princess. I want to be yours."