Ik kan dat kruisje niet meer dus vandaar, ik wilde het even mededelen
------------'En, en en?' Fluistert Gigi vragend. Vanessa slaapt, althans dat hoop ik. Als ze hoort dat Samuel onder hun relatie door met mij zoende heb ik een probleem. Al moet ik niet meer bang zijn aangezien ze geen relatie meer hebben.
'Ik vertel het je morgen wel, je weet dat als ze het hoort dat ik een probleem heb' fluister ik terug.
'Neeee ik wil het weten' ze trekt een pruillip.
'Morgen, beloof ik' zeg ik en draai me om in mijn bed. Soms mis ik thuis en ga ik daar s' nachts over piekeren. Dat gevoel dat je naar huis wil maar het gewoon niet kan vanwege de afstand is verschrikkelijk. Het zijn nog een aantal dagen tot we weer naar huis mogen. Ondertussen dat ik na denk over thuis vallen mijn ogen docht en val in een diepe slaap.
---
De volgende ochtend wordt ik wakker door mijn wekker die af gaat. Ik gooi mijn dekens van me af en stap rustig mijn bed uit. Ik rek me uit.
' waar was je gisteravond?' Vraagt Vanessa die de badkamer uit komt lopen.
'Hoezo?' Vraag ik betrapt.
'Omdat ik het je vraag? Waar was je?' Zegt ze op haar arrogante toon.
'Ik was bij Blake' lieg ik. Ze rolt met haar ogen en duwt me weg.
'Ik weet waar je was' 'waarom vraag je het dan?' 'Omdat je slecht kan liegen' daarna loopt ze weg. Ik zucht. Volgens mij speelt Samuel met mijn gevoelens.
'Mey R' zegt Gigi slaperig.
'Goedemorgen' zeg ik. Ik trek mijn kledingkast open en pak een simpele outfit.
'Samuel belt je' Gigi wijst naar mijn telefoon. Ik loop erop af en neem op.
'Ramila?' Zeg ik.
'Hey Mila, we hebben de video vlak na dat je weg ging ingezonden.' Verteld hij enthousiast.
'Wow, dat is geweldig! Wanneer krijgen jullie de uitslag?' Vraag ik.
'Uhmm ik denk over een maandje' zegt hij. 'Maar, ik ben al op school kom je ook?'
'Ja ofcourse' zeg ik. 'Kom er zo aan'
'Is goed! Tot zo' 'tot zoooo'
JE LEEST
Jealous
Fanfiction"What I want? I want to be that girl of your dreams, the girl you hold close every night. I want you to be that boy, who calls me his princess. I want to be yours."