Mesajlar ifşalanınca biz!

33 16 4
                                    

Medyadaki akın sjsjs

Telefonumun titremesiyle uyandım.

"Hmm... neredeyim ben" derken bir yandanda gözlerimi ovuşturuyordum.

Akın-"kucağımda montumla aşk yaşıyorsun küçük hanım." Dediğinde ışık hızında panikleyerek kalktım kızım sen malmısın.

Akın tip tip bana bakarken ve gülerken gözlerimi çevirdim ah çok utanç verici diye düşünürken telefon aklıma geldi açtığımda gördüğüm mesajla şok olmuştum

Açelya-"kanka cok tatlı uyuyon aboo yirim :OO" yazıyordu bu kız bir harika dostum. Tabiki hemen cevapladım

"Tabiki kızım o değilde sülük gibi sarılmışım lan monta utandım. :s"

Açelyada hemen yetişti ,

Açelya-"kanka valla bir ara inledin çocuk sana bakıp gulumsedi lan cok komikti hahahah sjsjsj :Ddd"

"Oha ben inlemek ben... rezil oldum ya ayak üstü bide gülmüş yaa. :/"

İnlemiştim kendime bile şok olmuştum şuan açelya tekrar yazıyordu'ki akın telefonu elimden çekip aldı.

"Hey ne yapıyorsun sen??"

Akın-"2 saattir kimle ne konuştuğuna bakıyorum."

Gerçekten çok sinirlenmiştim şuan o ise gülerek mesajları okuyordu sonra birşeyler yazdığını gördüm.

Açelya-"çok yakıştınız kanka yaaa oyş."
Yazmış mal açelya akında cevap olarak "değilmi ? Bencede yakışıyoruz" yazmış.
Ahh resmen dalga geçiyor benimle.

Derkeeenn bir bomba daha patlamıştı.

Akın-"çok tatlı inledin. Ama hahahahaha." Diyince çıldırmıştım işte.

"Ne diyosun sen yolarım ha seni cık cık cık!" Demiştim.

Hala kahkaha atıyordu bir anda kolumdan beni kendine çekip

Akın-"yolsana hadi." Demişti o soğuk halinden daha korkunçtu diyebilirim.

Bir anda fren yaptık akın kolumu bıraktı ve işte kamp yerindeyiz. Intikamımı alıcam akın izle ve gör niahahhaha.

(O sondaki gulucuk olmadı gibi sjdjshs umarım okurken eğleniyorsunuzdur ^^)

°•♡ ROMEDİ ♡•°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin