Artık ben onundum o'da benim...
Kelimeler boğazıma sarılmış konuşmama müsaade etmiyordu. Çok heyecanlıydım , akın dudaklarını boynumdan ayırdı ve "devamını sevgilim halletsin" dedi yumuşak bir gülüşle ellerim titremeye başlamıştı mal gibi oturuyordum kıpkırmızı olmuştum akının bana "hadi ama" diye fısıldamasıyla kendime geldim. Ellerimi akının pantolonunun düğmesine koydum ve titremeden açmaya çalıştım akın ellerimin üzerinden tutup bana yardım etti. Ona baktığımda yüzünde gülücükler horon tepiyordu tabi öyle yüzüm olsa ben gülerim güzel güzel vicdansız düğmesini açtıktan sonra beni koltuğa ittirdi ve üstüme çıktı pantolonunu fırlattıktan sonra gözleri benim şortuma kaymıştı. Onuda bir çırpıda cıkarttıktan sonra tekrar öpmeye başladı ara ara nefes almama izin veriyordu fazla ateşliydi. Bir gezi yüzünden bunların olacağı aklıma gelmezdi. (Yazarın aklına gelir niahaha sksjdsjsj) ikimizde cıbıl cıbıl birmirimize bakarken göğüslerimde hissettiğim soğuk ellerle irkildim kalbim kaldırsada beynim kaldıramıyordu olanları yavaşça bir bütün oluyorduk.....
... 1 HAFTA SONRA ...
sürekli miğde bulantısıyla kustuğumu gören akın pis pis sırıtırken ben korkuyordum ne olduğunu anlamamıştım;
"Ne gülüyosun be"
"Çünki artık karnında bebeğimizi taşıyosun." Dedi mutlu bir şekilde ben ise orada birşeyim yok diye halay çekiyordum dediğini sonradan anlamış olacağım ki
"Neee !!" Diye bağırmıştım
"Be-ben hamilemiyim?!?!?!?" Tanrım akından bir çocuğum olamaz ben akına zor katlanıyordum. Ama asıl sorun o değildi anneme ne diyecektim , anne otobusu kacirdim 12lrin otobusunde tanıştığim biriyle ilişkiye girdimmi diyecektim kadına?
Akın-"hamilesin ha anne konusunu merak etme başından beri benim yanımda olduğunu biliyordu öğretmenini aramış fakat orada olmadığını söylemişler açelyada herşeyi anlatmış söylememiz çok zor olmaz." Nasıl benden habersiz iş çeviriyorlar anlamıyorum gözlerimi büyütmüş bir şekilde ona bakıyordum. Tanrım ben neye bulaştım böyle?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°•♡ ROMEDİ ♡•°
AdventureAşk mevsim gibidir. Ilk baharda yeşerir tomurcukları , fakat sonbaharda sararıp solar. Bu yüzden aşk hiç ilgimi çekmedi... ta'ki bu güne kadar ! 2 arkadaşın aşk dolu macerasında Bakalım neler olacak ! :D