akşam yemeği sözü

22 16 0
                                    

Akın durduğumuzu fark edip kendine geldiğinde yine o soğuk haline dönmüştü hızla otobüsten indi bizde en son açelya ile aşağı indik.

Açelya-"kanka off poyraz çok fenaa."

"Ayy benim minikim aşıkmı olmuş yirim yirr." Diyip kahkaha atmaya başladım somurtuyordu.

O an akın yanımıza gelip

Akın-"yemekler sizden değilmiydi ceren bekliyoruz." Dedi sinsi gülüş atarak biraz tırsmıştım açıkçası. Ama intikam yemekte yenir niahahah.

Olayları açelya'ya anlattım ve fikir üretmeye başladık ne yapabilirdik

Bir sürü fikir sonunda tuz'da karar kılmıştık. Yemeğinin içine tuzu basacaktık. Akşam yemeği için açelyayla ne giyeceğimizi düşünürken
Annemin "ayy o etek ne o etek" diyişi aklima geldi ve etek giyip üstüne beyaz sıfır kol bir badi giyindim işte çıkıyoruzzz.

Akın bizi arabayla aldı ve öne ben arkayada açelya oturdu. Arkada poyrazda vardı durun açelya kalp krizi geçiriyor diyesim gelmişti hahah o arada Akın ters ters bana bakıyordu...

"Ne bakıyorsun hayatında ilk defamı etek giyen bir kız gördün."

Akın-"hayır hayatımda ilk kez bu kadar mini etek gördüm. O etek ne o etek." Bu annemin lafının aynısıydı kahkahalara boğulmuştum.

"Hahahaahah yaa... hahahah ayy aynı annem gibisin akın hahaahah."

Akın-"demekki oda sana başkaları bakar diye öyle demiş indir onu biraz." Şaşırmıştım ciddiydi bana başkalarının bakmasındanmı endişeleniyordu..

"Yanımda pantolon vardı orada değiştiririm."

Akın-"aferin akıllı kızıma." diyip saçlarımı karıştırmıştı Ukela beyy.

Vardığımızda üstümü değiştirmiştim ve sıra intikama gelmişti.

"Kimse duymasın shhh suyuna bile tuz koydum hahaha."

Açelya-"off ceren çok fenasın yaaa hahahah."

"Gidelimde şüphelenmesinler."
Masaya döndüğümüzde akın bana göz kırptı hain pantolonu zorla giydirdin.

Sıra yemeklere gelmişti akın tabağına bakıp

Akın-"önce sen dene." Dedi şimdi sıctık.

"Ta-tabii" dedim yüzündeki ifadeden tuz attığımı anlamış olacakki pis pis sırıtıyordu. Bende mal değilim beyfendi izle ve gör.

"Ayy çok özür dilerim bilerek olduuu." Hahahaha çorbayı üstüne dökmüştüm.
Sinirlenmiş olacakki

Akın-"seninle konuşucaz bücürük bekle bakalım" der demez eline suyu almıştı maalesef akınn ben onada tuz attım hahaha. Suyu içer içmez benimle geliyorsun dedi. Poyrazla açelyada yan masadan tip tip bize bakıyorlardı işte şimdi yandım...

°•♡ ROMEDİ ♡•°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin