...
Eyvah!
Poyrazla açelya bize süpriz yapmak için yazliğa gelmişler ve bizi yerde öpüşürken gördüler.!
Ortamı yumuşatmak için poyraz konuşmaya çalışıyordu.
Poyraz-"eee kankalar biz size ziyarete geldiydikte..."
Açelya-"shhh poyraz evli çiftimizi rahatsız ettik galiba gel gidelim"
diyordu açelya bir yandan kıkırdarken hain kurabiye canavarı -.-
Bende durmam tabikisi açelya hanım kankam.
"Öhöhohömm... Ne çifti ya ne halimizi gördünüzde öyle diyosunuz hanfendi."
Bir iki saniyelik sessizlikten sonra etrafıma bakındım aşağı eğildiğimdeyse altımda akını gördüm.
"Hayır bu durum sayılmaz!!" Der demez hepsi kahkahalara boğuldular.
Akın-"yanlız gençler bu kız harbi ağır kalkmayada niyeti yok herhalde hahahah." Tiskindim ya akın yeter yaa yiteer.
Herkes gülerken bende onlara katıldım. Yavaşca akının üstünden kalktım pis pis sırıtıyordu ırızbı akınnn -_-.
Açelya-"hadi gidiyoz çok kaldık burda bildiğiniz gibi bana ayak uydurmak zorundasınız." Hehhe diye sinsi gülüşler attığını gorebiliyordum.
Poyraz-"evet evet itirazda istemem geliyorsunuz."
Akın-"bize uyar ceren giyin sen bekliyoruz biz."
Kendi kendine kararmi verdi o hemde benim adima vay be inanılmaz.
"Höö peki beyim derhal gideyim. Allah allah manyakmisın bana sormadan şeediyosun."
Akın-"ceren o zaman bana evde hizmet..." diyemeden lafını kestim hizmetciymişmiş.
"Tamamdır geliyoruz. Yehuu"
Yalandan gülücukler saçıp yukarı uçtum.Poyrazla açelyaysa şaşkin şaşkın bakakalmışlardı 5dakika sonra merdivenlerden aşağı inerken akının bana sinirli bakışlar attığını fark etmem uzun sürmedi. Hee şimdi bittiniz akın bey bu elbiseyle dışarda gezicem tabikii. Heheheeh.
Akın-"ceren o ne öyle parmağım daha uzun elbisenden."
"Kusura bakmayın beklettim. Nesi var çok şiri..."
Diyemeden lafım kesildi
Açelya-"eveeeettt çok şirinnnnnnnn ağhh anam yerim bitiririm kızım seni böyle cıkıyorsun itiraz yok akınnn."
Heheheheh aferin kızım içimi okudun.
Evet akın bugün çatlayacaksın. Bekle ve gör....
Açelya-"hadi bakalım gece klubüne."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°•♡ ROMEDİ ♡•°
AdventureAşk mevsim gibidir. Ilk baharda yeşerir tomurcukları , fakat sonbaharda sararıp solar. Bu yüzden aşk hiç ilgimi çekmedi... ta'ki bu güne kadar ! 2 arkadaşın aşk dolu macerasında Bakalım neler olacak ! :D