Kolumdan çekiştirirken canımı yakıyordu daha nereye kadar yürüyecektik bilmiyorum...
"Bırak kolumu canımı yakıyorsun artık"
dememle irkildi telaşla bana döndü;Akın-"iyimisin çok acıyormu?"
"Şuan daha iyi birşey yok ama nereye gidiyoruz anlamadım."
Meraklı gözlerle bakıp cevap beklerken telefonunu çıkartıp poyrazı aradı.
Akın-"alo poyraz biz cerenle yazlığa gideceğiz sende açelya ile ilgilen ... hı tamamdır kapatîyorum o zaman.""Yazlıkmı ?? Ne yazlığı?" Şaşkın şaşkın bakarken bir yandan elimi tutmuş yürüyorduk.
"Pardonda niye sürekli el ele geziyoruz biz" dediğimde bir anda durup "suyuma tuz koydun değilmi" dedi ay ceren sussan olmuyodu kaldınmı şimdi sap gibi off off. Konuşmaya devam ediyordu:
Akın-"işte şimdi o suyun intikami için yazlığımda bana hizmetçilik yapacaksın anladınmı küçük hanım."
Hizmetcilikmi benmi bana evimi temizletecekti yemekmi yaptıracaktı tanrım çok korkunç.
"Olmaz." Dedim net bir şekilde bana yaklaşmaya başladığında adım adım uzaklaşıyordum , sonunda duvara yapışmış bir nevi bütün olmuştum.
Bana doğru eğildi ve "yoksa başka birşeymi yapmak istersin?" Dedi
kafamı hayır anlamında salladığımda güldü ve yürümeye devam ettik.
Bir süre sonra kocaman bahçesi olan bir eve gelmiştik.
Anlamıyordum kamp için otobuse bindim altı ustu ama şimdi ise bir erkeğin evine giriyorum tanrım deliriyorum.İçeriye girdik çok modern ve sade bir yerdi tabi bu huzurlu an fazla sürmedi
Akın-"evet hizmetçim yemek yap bakalım ama tuzsuz olsun hahahah."
Sinir olmuştum çok gıcıktı başımı onaylar şekilde sallayıp mutfağa girdim mutfaktaki köpeği görunce korkudan çığlık atmaya başladım köpek üstüme atlayıp suratımı yalıyordu."Akınnnn burada köpek var ayyyy akııınnnn buraya gel dedim sana yaaaaa ayayyyy takip eduyor beni bu şeyyy."
Evde koştururken köpekte peşimden geliyordu..
Akın-"hey hey sakin ol o ısırmaz ceren dur diyorum kızım koşmasanaaaa!!!"
Akın-"ceren buraya gel hemen" der demez kolumdan yakaladı ayağım takıldı ve akının üstüne abandım. Bildiğin sülük gibi yapıştım çocuğa.
Akın-"ceren beni baştan çıkartmaya çalışıyorsan bu işte çok iyisin haberin olsun." Dedi ve beni kendine çekti öpmeye başladı karşı koyamıyordum... eyvah!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°•♡ ROMEDİ ♡•°
AdventureAşk mevsim gibidir. Ilk baharda yeşerir tomurcukları , fakat sonbaharda sararıp solar. Bu yüzden aşk hiç ilgimi çekmedi... ta'ki bu güne kadar ! 2 arkadaşın aşk dolu macerasında Bakalım neler olacak ! :D