Akının ağzından ;
Cerenin giydiği o mini elbise beni sinir hastası etmek üzereydi şuan gece klübüne gidiyoruz ve erkek kaynadığına yemin edebilirim.
Hayır kızım güzelsin bide onu giyince dehşet oluyosun anlamıyormusun saf ayağınamı yatıyorsun çözemiyorum.
Bana inat değiştirmediğinede eminim.
Normale dönüyoruz..
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Evet akın sinir olsun diye üstümü değiştirmemiştim oh canıma değsin sanki niye kıskanıyorsan.
O değilde Açelya heyecandan patlıyordu.
Açelya-"off kanka geldik geldiik burası hadi girelim."
"Tamam kurabiyem hadi girelim." Dedim sakince poyrazla akında arkamızdan geliyorlardı. Akın yürurken beni kolumdan arkaya çekistirdi.
"Napıyosun sen ya uf kolum acıdı."
Akın-"bende sana meraklı değilim bücür ama poyraz onunla ilgileniyor bırakalım eğlensinler beraber." Dedi onaylar şekilde başımı salladım köşede bir masaya geçtik bir süre sonra bir garson yanıma geldi akınla odun gibi bakıyorduk
Garson-"pardon hanımefendi şuradaki bey size bu içkiyi gönderdi." Dedi şaskınlıkla akına bakarken kaşlarının çatıldığını gördüm ortamı yumuşatmak için araya girdim.
"Ah teşekkür ettiğimi fakat kabul edemeyeceğimi söyleyin lütfen." Dedim akın birazda olsa sakinleşmişti. Bir süre sonra akın sohbete girdi
Akın "Ee ceren"
"Eee bennn"
Akın "Ceren ne kadar odunsun kız olduğunu bilmesem hayvan diyicem valla ha."
"Hmm kız olduğumu nerden biliyosunki hehehe."
Akın "sabah üstüme düştüğünde göğüslerin değmişti oradan biliyorum hahahahahah yaa hahah."
Buda bağa kapak olsun ceren.
"Ya olum sapıkmısın aa varya mıncırrrım he maymuş surat. -_-"
Biz böyle tartışırken bana içki ısmarlayan adam yanıma geldi ortam yine gerilmişti.
(Adamn adını coh düsündum murtaza koydum. Saka saka sndjdjd adı selim sjsjsjs)
Selim-"içkimi niçin red ettin güzellik?"
Adam sapık sapık sırıtıyordu tırsmıştım. Akına hafiften yanaştım anlamış olacakki araya girdi.
Selim -"şştt güzelim cevap versene Yerim senin tri..."
Cümlesini bitiremeden akın adama yumruğu koydu. Ohaohaohaoha o nasıl bir yumruktur töbe töbe resmen kasları fışkırdı!! Ne diyon sen ceren allahım susta izle dimi.
Akın - "ben varken senin içkini kabul edemez bidaha sevgilime yaklaşma yakarım paçanı."
Selim-"sanamı sorucam lan sanane olum???" Kendini ele veriyodu salak.
Akın adamı yere yatırdı herkes bu tarafa bakıyordu yumruklayıp duruyordu donup kalmıştım adeta. Bir an kendime geldim ve akını durdurdum
"Akın bırak hadi evimize gidelim sevgilim." Sevgilim dediği için adamı inandirmaya çalışıyordum akın şaşkınlıkla bir an durdu ve kolundan çekiştirip oradan çıkarttım.
"Sen napıyosun akınnnn off akın of"
Akın-"kızım ben... ben seni....."
Zalımın yari yazar ben djdjdjs keserim böyle niahahsh djdjsj
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°•♡ ROMEDİ ♡•°
ПриключенияAşk mevsim gibidir. Ilk baharda yeşerir tomurcukları , fakat sonbaharda sararıp solar. Bu yüzden aşk hiç ilgimi çekmedi... ta'ki bu güne kadar ! 2 arkadaşın aşk dolu macerasında Bakalım neler olacak ! :D