Mam na imię Lili Black i mam 16 lat.
-Podróż samolotem była strasznie męcząca. Na lotnisku czekał już na mnię tato.
Moi rodzice rozwiedli się gdy miałam 8 lat tato dzwonił raz na ruski rok widziałam go i byłam u niego w domu tylko raz na 1 miesiąc miałam wtedy 11lat teraz byłam zmuszona tu przyjechać na to zadupie bo mama miała wypadek samochodowy zmarła na miejscu i nie mniał się mną kto zajać.
Całą drogę do domu mojego ojca milczałam.
" DAWID TATA LILI "
-Lili jest śliczna odziedziczyła urodę po swojej matce Samancie .Trudno będzie mi z nią odnowić kontakt po tak długiej przerwie, kiedy ostatnim razem ją widziałem miała 11 lat, nie wiem czy mi to wybaczy ,że nie odwiedzałem jej i Samanty.
" Lili "
- Dotarliśmy na miejsce ,weszłam na górę a tam nadal był mój stary pokój odnowiony ale mój weszłam do niego a w nim nadal na tym samym miejscu były moje lalaki z dzieciństwa tata chciał coś powiedzieć, wkońcu wydusił jedno słowo
- Przepraszam !
- Za co, za to że nie było cię przy mnie gdy o ciebię pytałam mamę " gdzie mój tatuś", jak dojrzewałam, gdy miałam pierwszego chłopaka, jak wypłakiwałam sie mamie po rozstaniu z Igorem !!!!!!!??????
Łzy same mi leciały po policzkach.
- Lili ja nie chciałem przepraszam cie.
- Te przeprosiny wsać sobie gdzieś one nie wybaczą ci tych lat w których nie było cię przy nas !!
Trzasnąłam dzwiami i sie rozpłakałam
tato jeszcze powiedział- Zapisałem cię do szkoły tu nie daleko jutro cie zawiozę.
Nic się nie odezwałam po czym pół godziny później zasnełam.
06:45
- Obudził mnie dziwny hałas na dole zeszłam na dół , coś pachniało goframi ,nie mylilam się tato zrobił śniadanie,wzięłam prysznic i się ubrałam po czym poszłam na śniadanie .
- Smacznego ! Odparł tato.
- Dziękuję!! Mm pyszne!!
- Mam dla ciebię niespodziankę !?
- Jaką????
Otparłam
- Jak zjesz wyjdź na zewnątrz !!
- Pyszne są te gofry .
Po zjedzeniu wyszłam na podwórko a tam piękny, cały biały samochód, uśmiechnełam sie pod nosem.
-Podoba ci się ??
Spytał z zaciekawieniem.- Jest śliczny, ale nie myśl sobie że jeśli kupisz mi samochód to ci wszystko tak w jedną chwilę wszystko wybaczę!!
-Dobrze ale dziś cię zawiozę do szkoły abyś wiedziała jak dojechać!
- Dobrze!
Wsiadłam do samochodu, po 15 minutach byliśmy na miejscu pierwszą lekcję mam WF-u
Weszłam na chalę gimnastyczną poczym poczułam mnóstwo oczu patrzacych na mnie" NAUCZYCIELKA WF-U "
- apoznajcie Lili bedzie uczęszczać z wami do klasy ." LILI "
-Szybko się przebrałam i zaczęłam ćwiczyć ,po rozgrzewce graliśmy w siatkę chcąc odbić piłkę wpadłam na chlopaka nieziemsko przystojnego bruneta z grzywka i błękitnym oczami miał chyba z 180 centymetrów i ten jego arogancki uśmiech , miał na sobie obcisłą koszulkę która podkreślała jego sylwetkę był szczupły patrzyliśmy sobię chwilę w ocz po czym powiedziałam-Przepraszam.
A on co złapał mnie za tyłek .- Nic się nie stało ,Leon jestem
- Idiota, .
Powiedziałam do niego
Zaczelam mu się wyrywać z ramion on tylko sie uśmiechnal ,kpiąc ,myśli że mu wszystko wolno .
- Lili tak ?
-Tak puść mnie , ani mi się wasz zrobić tak jeszcze kiedyś , i nie myśl sobie że wszystko ci wolno debilu .
-Zadziorna , takie są najlepsze.
- Idiota
-Dobrze już uspokój się ,przepraszam śliczną Lili.
Zrumieniłam sie trochę Leon to zauważył i powiedział.
******************************
Mam nadzieję że pierwszy rozdział nie wydał się wam zbyd nudny , zapewniam was że akcja dopiero się zacznie .......... Dziękuję wszystkim którzy zaczeli czytać tą ksiażkę :-) Zachęcam do komentowania co pomoże mi pisać dalej oraz gwiazdkowania .Chłopak na okładce to Leon
Dziewczyna na pierwszym rozdziele to Lili.:-) :-)
CZYTASZ
Popatrz w moje oczy!!! SKARBIE...[ZAWIESZONE]
Teen Fiction16-letnia Lili przyjeżdża do ojca ,jej rodzice rozwiedli się gdy miała 8 lat. Jej mama zmarła w wypadku samochodowym po czym dziewczyna przyjeżdża do ojca. W nowej szkole poznaje Leona , natomiast on chce aby Lili o nim zapomniała. Dlaczego? Ja...