Imagineaza-ti ca.... cu Niall
Azi este cea mai fericita dar si cea mai urata zi din viata ta... Este ziua ta de nastere...dar este si ziua in care l-ai vazut pe iubitul tau cu care aveai o relatie de aproape un an, sarutandu-se cu prietena ta cea mai buna... Cu lacrimi in ochi...asa ti-ai petrecut ziua de nastere, pana cand ti-ai zis in minte :,, Gata! Azi e ziua mea si vreau sa ma distrez''. Zis si facut... te-ai dus acasa si te-ai schimbat in cea mai provocatoare tinuta pe care o ai, te-ai machiat atat sa nu se vada faptul ca ai plans si te-ai dus spre cel mai apropiat club de noapte... Intrand acolo, ti-ai dat seama ca ai astra cateva priviri dar nu ti-a pasat... Barul era in directia ta... Ai comandat un pahar de Jack... apoi inca unul....si inca unul... Aburii alcoolului deja ti se urcasera la cap.
De ceva vreme, ai observat ca un baiat blond se uita la tine insistent. in mod normal, nu l-ai fi bagat in seama, dar in situati actuala te-ai dus la el si i-ai zis:
- M-am cam plictisit singura aici! ce zici dava vi cu mine putin pana la toaleta?
- Sigur! haide! iti raspunde cu un mic ranjet pe fata
Atunci, tu il iei de mana si il conduci spre toaleta doamnelor... Se opreste indreptul usii iar tu vazand asta ii zici.
- Nu te opri acum! e mai distractiv asa!
Si intra cu tine... Incepeti sa va sarutati... Limbile voastre danseaza , parca unindu-va si mai mult... Te prinde in brate si te tranteste de un perete. Tu icnesti la acest contac iar el vazand asta iti sopteste,, Scuze!'' si apoi continua sa te sarute pe gat lasand mici urme cu limba. in acelas timp, mana lui mare iti cuprinde spatele si deschide fermoarul rochitei....apoi iti desface sutienul... Tu scapi de camasa pe care o purta ... Asa, ati scapat amandoi de hainele care va incomodau... Respirai greu... el te saruta pe gat pana ce brusc a intrat in tine.... La inceput a fost dureros, insa apoi durerea s-a transformat in placere... Ati continuat sa va sarutai in timp ce el iti oferea cea mai frumoasa noapte din viata ta... Dupa alte treizeci de minute v-ati imbracat si ati plecat spre casa lui. Acolo, a continuat seara in acelas mod in care a si inceput...
A doua zi a-ti petrecut-o impreuna, desi nici macar numele nu il stiai bine... Simteai insa ca el te intelege pentru ca i-ai povestit toate problemele tale... Te indragostisei de el si el de tine inca de prima data cand l-ai vazut.***
Scuzati greselile...:D
YOU ARE READING
Imagineaza-ti ca...
FanfictionAcestea sunt niste scurte imagine-uri facute de mine pentru niste fete... Iar mi-e mi-a trasnit ideea ,,geniala'' de a le impartasi cu voi. Daca vreti sa va fac si voua doar lasati niste comentarii Sper sa va placa! Dar daca nu, va rog nu jigniti.