Imagineaza-ti cu Harry ( 6)

165 5 0
                                    

Imagineaza-ti ca... (,) cu Harry

Tu esti un fotograf foarte cunoscut in Europa, asa ca ai avut ocazia sa lucrezi cu multe vedete actuale... Astazi era una din acele zile in care avea un shooting foto cu vedete....

Te-ai trezit devreme, te-ai pregatiti bine si ai pornit spre statia de taxi-uri. Ajunsa acolo, observi ca nu era niciunul liber asa ca te asezi pe o banca in asteptarea unuia...Stai 5 minute...10 minute...20 de minute....jumatate de ora si niciun taxi nu apare asa ca o iei pe jos...

,,Nu trebuie sa intarzii! Nu iar!'' iti spui in gand

Tu sti o scurtatura pentru a ajunge mai repede...in mod normal nu iti plac scurtaturile dar acum esti in criza de timp....

Nu era un loc tocmai dragut dar treci cu vederea... mergi ceva , pana te intalnesti cu un caine micut.

- Dragutule! ce faci tu aici singurel? ii spui in timp ce te lasi la inaltimea lui.

El latra iar tu te ridici pentru ca in spatele lui apar doi caini foarte mari....de frica incepi sa fugi in directia din care ai venit pana cainii renunta sa te urmareasca....

Ajunsesei chiar in fata cladirii unde lucrai ,, Asta da noroc!'' iti spui mintal

Intri, iar colegii tai iti spun in cor: Iar ai intarziat...

-Stiu ! stiu! spui tu in timp ce iti fluturi mana prin aer.

Ai intrat in sala incare va avea loc sedinta foto si vezi niste baieti la machiaj.

- Cine sunteti voi? Ce vreti?Mi-au mancat cainii poseta deci nu am bani! spui tu crezand ca sunt niste hoti.

La auzul acestora, baietii bufnesc in ras, iar colega ta de la machiaj iti spune:

-Idioat-o! Acestea sunt vedetele!

- Aaaa....! spui tu parca dandu-ti o palma mintal.. Scuze!

- Nu-i nimic! raspundul unul dintre baieti.

Era cret si avea niste ochi verzi in care te poti pierde usor...Era chiar dragut!

-Ce ti s-a intamplat de arati asa? te intreaba aceeasi colega

- Asa cum?

-Esti ciufulita, ai hainele murdare si geanta ta e jumatate rupta....

- Serios?! Doamneee...! Nu am gasit niciun taxi , am luat-o pe o scuratura si m-au atacat niste caini vagabozi... Dar sunt vie si gata de munca!

- Gata de munca? intreaba confuz acelas baiat dragut de mai devreme.

- Da! Eu sunt fotografa! spui cu un zambet micut

- Dragut! Tu esti draguta! iti spune pe un ton destul de seducator si jucaus in acelas timp

Auzi asta si iti lasi privirea in jos...

Se pare ca acest cret va fi cineva imporatant in viata ta...

***

Imagineaza-ti ca...Where stories live. Discover now