Imagineaza-ti ca ...(,) cu Harry
Era o noapte foarte urata …cerul era intunecat, iar stropii de ploaie isi facusera aparitia inca din timpul zilei.
Tu tocmai ieseai dintr-un club, in care te-ai distrat cu prietenii . A fost o seara foarte placuta
Mergeai foarte repede, practic alergai prin ploaie, pana observi ca cineva te tot urmareste. Te opresti brusc, iar persoana respectiva iti spune :,,Papuso, unde te duci tu asa singurica ?’’…In acel moment incremenesti…Era un barbat care nu voia doar un salut…
Acesta se intreapta spre tine, iar tu incepi sa fugi…
Alergi , in timp ce plangi… Voiai sa strigi dupa ajutor insa toata strada era pustie…
Barbatul acela te urmarea si striga :,,Nu mai fugi atat ! Oricum te voi prinde !’’
Iar tu fugeai parca si mai tare...Frica se instaurase in locul bucuriei de mai devreme…
Omul acela te tot urmarea si striga tot felul de lucruri care te scarbeau...
La un moment dat simtei cum nu mai poti..Alergai deja de aproape o ora fara oprire… picioarele iti tremurau…iar ochii iti erau rosii de la plans. Cand te-ai decis sa renunti, ai vazut un baiat trecand pe strada alatura…Fara sa te gandesti, ai traversat si i-ai zis baiatului plangand :
- Te rog ajuta-ma ! Ma …ma…u..u.urmareste ci..cineva! Te r..r..og ! spui tu balbaindu-te de la atata plans.
- Stai linistita ! iti spune el si iti ofera o imbratisare.
Tu tremurai in bratele lui…dar te simteai bine, intr-un fel.
-Linisteste-te ! Vei fi bine! Esti in siguranta cu mine ! iti spune in itmp ce iti mangaie parul
Usor, usor te linistesti…Insa deodata, il vezi pe barbatul care te urmarea.
- El e ! ii spui la ureche in timp ce iti afunzi capul in scopitura gatului lui.
Barbatul respectiv vazandu-te in bratele lui, a renuntat si a plecat.
-Gata ! A plecat ! iti sopteste el la ureche.
-Iti multumesc ! Nu stiu ce m-as fi facut fara tine. Ii spui in timp ce rupi imbratisarea
- Cu multa placere ! Numele meu e Harry ! Tu cum te numesti?
- [X/Y]! ii spui in timp ce un zambet micut iti apare pe fata.
Acum il poti vedea mai bine : este inalt , multa mai inalt ca tine, are parul cret si ochii verzi. Si esti sigura ca are si gropite.
- Pai, eu o sa plec! Multumesc din suflet pentru ajutor ! ii spui dupa o tacere de cateva minute.
- Tu chiar crezi ca te mai las sa pleci singura ? iti spune pe un ton putin sarcastic. Tu, vi acasa cu mine !
- Poftim ? il intrebi putin socata.
- Ai auzit bine ! Eu stau la zece minute de aici…si promit ca maine te duc eu acasa.
- D..dar.. ..
- Nicun dar…Hai odata ! iti spune in timp ce te ia de mana
Dupa exact zece minute de mers, ajungi in apartamentul lui…. Este chiar frumos pentru un baiat.
- Locuiesti singur ? te trezesti ca il intrebi
- Da ! Nu am prietena, iar parintii locuiesc undeva la periferie.
Tu ramai tacuta…insa in sinea ta te bucuri de faptul ca nu are prietena. Deodata te trezesti singura in mijlocul living-ului.
- Harry !
- In dormitor ! Caut niste haine…. Tu dute in baie si pregateste-te de dus.
- M-as duce daca as sti unde e !
- Corect. Iti spune in timp ce intra in living un un tricou negru simplu si o pereche de boxeri. I-a astea ! Baia e exact la intrare…Ai trecut pe langa ea.
Rosind, te indrepti spre baie…Dupa zece minute in care te-ai relaxat, iesi din dus si te imbraci cu hainele.
- X/Y, te rog iesi odata ca fac pe mine.
- Nu pot !
- De ce ? intreaba putin disperat
- Hainele tale.. Tricoul e foarte scurt si nici nu se observa ca am boxeri pe mine. Mi-e rusine ! Tu esti un strain pentru mine..Nu pot iesi asa !
- Sa sti ca nu esti prima fata pe care o vad in ipostaza asta. Asa ca te rog, iesi!
Rosie ca racul si cu capul in pamant, hotarasti sa iesi din baie…
Harry cand te vede, ramane tacut…Se holba la tine…
- Nu mai vrei sa intri ? intrebi putin amuzata de reactia lui
- D..d…a !
Dupa ce a iesit din baie, ti-a pregatit ceva de mancare si ati inceput sa vorbiti… Deodata totul se face negru in fata ta, iar apoi simti doua maini puternice care iti cuprind mijlocul.
Adormisei, iar Harry te-a dus in camera lui…Dupa ce te-a asezat pe pat, ai simtit cum isi preseaza buzele peste ale tale intr-un sarut timid si delicat . El iti sopteste :,, Vei fi a mea’’.
*
*
*
Iar acum, in timp ce te indrepti spre altar, iti aduci aminte cum ti-ai cunoscut jumatatea.
Ajunsa langa el, acesta te imbratisaza si iti sopteste :,, Ti-am spus ca vei fi a mea ! te iubesc !’’
Acest imagine l-am facut azi . Sper sa va placa.
YOU ARE READING
Imagineaza-ti ca...
FanfictionAcestea sunt niste scurte imagine-uri facute de mine pentru niste fete... Iar mi-e mi-a trasnit ideea ,,geniala'' de a le impartasi cu voi. Daca vreti sa va fac si voua doar lasati niste comentarii Sper sa va placa! Dar daca nu, va rog nu jigniti.