Imagineazati ca... (,) cu Louis
Era o zi obijnuita de primavara... Tu si iubitul tau Louis va plimbati prin parcul din apropierea apartamentului tau. Deodata el iti spune:
- Am o surpriza pentru tine diseara!
- Ce surpriza? intrebi curioasa.
- Nu o sa mai fie surpriza daca iti spun... Si... te poti duce sa te pregatesti...Dar sa nu te imbraci foarte elegant sau ceva... Nu o sa mergem intr-un restaurant. iti spune cu un zambet de copil pe fata.
Tu il saruti usor pe buze si acesta te ia in brate
- Ok atunci..merg sa ma pregatesc...Ne vedem! ii spui dupa ce intrerupi sarutul si incepi sa fugi spre casa.
Tu esti o persoana foarte curioasa din fire asa ca te intrebai mereu ce surpriza ti-a pregatit...
Te-ai imbracat cu o rochita lejera, ti-ai luat niste cizmulite in picioare si o genata incapatoare si ai coborat in fata blocului. Acolo deja te astepta Louis sprijinit de masina lui.
- De cand esti aici? il intrebi in timp ce te indrepti spre el.
- Cine a spus ca am plecat acasa...! spune si ii apare un zambet pe fata
Tu te uiti confuza la el....si acesta profita si te saruta...
- Haide! cotinua iti timp ce iti deschide portiera masinii.
Drumul spre locul unde este surpriza este foarte tacut... Si ajungeti...Tu stiai locul asta...Este un deal de pe care se vede tot orasul... Este locul unde v-ati cunoscut.
- Ce facem aici? intrebi entuziasmata.
- Trebuie sa iti spun ceva! spune Louis parca ignorand intrebarea ta.
Tu ramai tacuta cand vezi cat de serios a devenit
- Uite... continua el. Eu maine voi pleca cu trupa intr-un turnel de doua luni prin America si Canada... Stiu ca e mult timp si ca trebuia sa iti spun mai de mult dar nu am gasit ocazia...
- Bine ca nu mi-ai spus cand erai deja in aeroport! ii spui tu in timp ce o lacrima isi face loc pe obraz
- Te rog nu plange! iti spune in timp ce scoate din buzunar o cutiuta de catifea rosie si o deschide.
- L..L...Louis c..c..ce faci? intri emotionata in timp ce privirea ta este la inelul din cutiuta.
- Nu, nu o sa te cer in casatorie... dar o sa iti fac promisiune ca ma voi intoarce mai indragostit de tine! Cu promisiunea ca nu voi inceta niciodata sa te iubesc...cu promisiunea ca voi fi mereu langa tine cand vei avea nevoie... Te iubesc! iti spune in timp ce scoate inelul din cutie si ti-l pune pe deget
- Te iubesc, Louis! ii spui si ii oferi cel mai lung saruta
Va sarutati ceva timp... Apoi iesiti din masina si va intindeti sa priviti stelele...Intr-un final, tu adormi in bratele lui.
***
YOU ARE READING
Imagineaza-ti ca...
FanfictionAcestea sunt niste scurte imagine-uri facute de mine pentru niste fete... Iar mi-e mi-a trasnit ideea ,,geniala'' de a le impartasi cu voi. Daca vreti sa va fac si voua doar lasati niste comentarii Sper sa va placa! Dar daca nu, va rog nu jigniti.