Imagineaza-ti ca...(,) cu Harry
Erai voluntar in Africa pentru a avea grija de copiii din spitale. Desi esti foarte tanara, aveai nevoie sa scapi de aglomeratia din oras si sa simti ca faci ceva bun pentru cei care au nevoie.
De asemeanea, la cateva luni, veneau si anumite vedete care ajutau copiii...Si care trebuiau sa stea acolo pentru a interanctiona cat mai mult cu ei...Insa nu era adevarat.
Vedetele veneau si stateau cu copiii doar cand erau filmati...insa imediat ce camerele dispareau, disparea si afectiunea lor pentru copii.
Tu erai deja obijnuita cu felul in care se comportau, dar mereu gandeai: ,,Macar ofera bani copiilor''.
Saptamana aceasta trebuiau sa vina niste vedete din Marea Britanie...o trupa de baieti...One Direction...
,, Si spectacolul incepe!'' iti repetai cand acestia au ajuns la spital.
Erau niste baieti foarte draguti la prima vedere, cam de varsta ta..sau poate putin mai mari ca tine...
- Buna! Eu sunt Liam, iar ei sunt Zayn, Louis, Niall si Harry ! spune un baiat tuns scurt aratand spre ceilalti baieti.
- Buna! spun eu putin plictisita.
***
Dupa ce au tras cateva cadre, si au vorbit putin despre copii, filmarile au fost oprite, iar tu te asteptai ca ei sa plce care orice vedeta, insa, spre surprinderea ta nu a fost deloc asa...
Acesti baieti au ramas aici si au vorbit si s-au jucat cu copiii... Erai socata!
Dupa cateva minute bune in care acestia s-au jucat cu copii mai marisori, ai decis sa le prezinti si bebelusii... Baietii au fost asa impresionati de cazurile tuturor...
Unul dintre ei...cretul....Harry, s-a dus spre o fetita foarte mica si a luat-o de manuta... Tu l-ai observat atent...iar apoi, cand te-ai apropiat ai observat ca plange...
-D..d...de ce plangi? intrebi uimita
-E asa mica! Si asa bolnavioara! iti spune printe lacrimi...
Atunci ai simtit un impuls si l-ai luat in brate...I-ai soptit la ureche:,, Stiu! Dar trebuie sa fim puternici pentru ei ! Au nevoie de asta!''
El a spus doar multumesc...insa nu a rupt imbratisarea... Ati stat acolo ceva timp...
Dupa cateva zile in care te-ai imprietenit cu ei...cu el...Acestia trebuiau sa plece. O tristetea te-a cuprins in momentul in care ei se imbarcau in avion.
Inainte sa se urce in avion insa, Harry, a venit la tine, te-a imbratisat si ti-a oferit un biletel, spunandu-ti la ureche: ,, Doar...suna-ma! Vreau sa mai voresc cu tine!'' iar tu doar ai zambit.***
YOU ARE READING
Imagineaza-ti ca...
FanfictionAcestea sunt niste scurte imagine-uri facute de mine pentru niste fete... Iar mi-e mi-a trasnit ideea ,,geniala'' de a le impartasi cu voi. Daca vreti sa va fac si voua doar lasati niste comentarii Sper sa va placa! Dar daca nu, va rog nu jigniti.