Imagineaza-ti cu Niall (3)

158 7 1
                                    

Imagineaza-ti ca...(,) cu Niall

Stai singura in apartamentul tau si al iubitului tau Niall care era cu trupa in turneu...da acel Niall Horan!

Mananci clatite cu Nutella si stai tolanita si plictisita pe canapea butonand televizorul...

,, Mi-e asa dor de el!'' gandesti....

Tot butonand, adormi ...insa nu pentru mult timp pentru ca auzi ceva zgomote prin casa si te trezesti imediat.... Incremenesti pentru cateva secunde cand iti dai seama ca Niall tocmai intra pe usa....

-Ce stai acolo!... Vino! Mi-a fost dor de tine! iti spune acesta veninad spre tne si imbratisandu-te.

Tu ii raspunzi iar apoi ii oferi cel mai pasional si lung sarut...

-Si mie mi-a fost dor de tine! ii spui cu lacrimi in ochi

- Sa nu plangi! Sii...hai sa ne uitam la ceva... Vad ca petreci destul de bine fara minte. spune privind in jur.

Tu il lovesti usor peste umar si il iei langa tine pe canapea... te ghemuiesti in bratele lui si stai asa ceva timp...

- Sti Niall! Vreau sa iti spun ceva!

- Ce? intreaba acesta nedumerit

-Vreau sa iti spun ca pentru mine esti cel mai importanta om de pe planeta asta...bine...poate dupa mama.... Si te iubesc enorm! Esti baiatul perfect si nu vreau sa te pierd! Te iubesc!

- Micutoo...! La ce te gadesti! Uite... stiu ca sunt plecat mai tot timpul...stiu ca sunt multe fane in jurul meu pe care chiar le iubesc...stiu ca lipsesc mult si stiu ca sunt multe tentatii... Dar eu pe tine te iubesc.... te iubesc cum nu am mai iubit pe nimeni niciodata... Mi-am gasit printesa... Si aici, in fata televizorului cu clatitele astea in fata mea, in toata dezordinea asta ti promit ca voi face ca dragostea noastra sa creasca in fiecare zi...iti promit va voi fi aici...sau ca voi incerca sa fiu aici pentru tine cand ai nevoie dar si cand nu ai nevoie.... Tu esti printesa mea si te iubesc!

la auzul acestor cuvinte tu ii oferi un sarut ...Acesta te ia in brate in stilul miresei si te coduce in dormitor fara a rupe sarutul... Ati petrecut o noapte magica impreuna! Chiar ti-a fost dor de el.

***

Imagineaza-ti ca...Where stories live. Discover now