Imagineaza-ti cu Harry (7)

155 5 0
                                    

Imagineaza-ti ca...( ,) cu Harry

Era o zi foarte fericita pentru tine pentru ca azi concerteaza One Direction la tine in oras, iar tu aveai bilet in primul rand...

Tu ii iubesti foarte mult pe acesti baieti...ei te-au invata cum sa fi mereu zambitoare si optimista si chiar copilaroasa uneori... Desi ii iubesti pe toti, inima iti bate mai tare cand auzi numele de Harry Styles...cretul grupului...bebelusul grupului.

Concertul va incepe la ora 19:00, cee ce iti ramen cam doua ore sa te pregatesti.

Iti faci un dus, te imbraci in niste pantaloni scurti de blug, o bluza destul de subtire, iti iei lantisoarele cu 1D, bocancii in picioare, gentuta pe umar si esti gata la timp.

Te urci in primul taxi pe care il vezi si pornesti

Ajuna acolo vezi cum mii de fane incep sa planga inca de la intrarea in arena...Toata lumea este in extaz.

Dupa ce toata lumea isi gaseste locurile, baietii intra pe scena...Toti incep sa tipe, inclusiv tu...Erai foarte emotionata fiind asa aproape de scena..Inima iti batea mai tare ca oricand

Baietii au deschis concertul cu Little Things, melodia ta preferata...Inca de la primele acorduri, sala a explodat.

Tu il urmarea pe Harry atent...si...se pare, ca si el te urmarea pe tine. Cand a ajuns la solo-ul lui, Harry s-a deplasat pe scena pana in fata locului tau si te-a privit in ochi in timp ce iti canta..

Dupa ce au terminat melodia , te-a invitat pe scena si a spus catre public:

- Dragele me! Aceasta fata...spunea aratand cu degetul spre tine..., pe care nu o cunosc si cu care nu am vorbit nicioadata, a reusit sa imi atraga atentia...Iar eu, as vrea sa o rog sa iasa cu mine undeva...dar imi este frica sa nu ma refuze...

la auzul acestora , sala a explodat, iar tu te uitat confuza catre Harry...

-Deci, ce zici...Accepti sa iesi cu mine? te intreaba in timp ce cu degetul mare , iti ridica fata din pamant.

- Da! ii soptesti tu...

-Poftim! te sicaneaza el... Nu am auzit!

- Da! ii spui tu de data asta mai tare...

Publicul a explodat cand ti-a auzit raspunsul...Iar tu zambeai larg

Atunci, Harry te imbratiseaza si iti sopteste la ureche: ,,Multumesc! Si... dute in culise..Asteapta-ma acolo!''

Tu doar ai zambit si te-ai indreptat in culise unde l-ai asteptat pana la terminarea concertului...

A fost cea mai frumoasa noapte din viata ta!

***

Imagineaza-ti ca...Where stories live. Discover now