Imagineaza-ti ca....( ,) cu Harry
Tu si prietenul tau Harry aniversati 6 luni de relatie. Era o zi foarte fericita pentru amandoi, dar , de asemenea si o zi foarte importanta pentru tine pentru ca ii vei cunoaste parintii lui Harry.
- Daca nu ma plac!? Daca nu le place cum ma imbrac...sau cum vorbesc...sau...
Dar Harry te intrerupe cu un sarut dulce si poi iti spune:
- Esti perfecta! Sigur te vor indragii imediat!
Zambesti si termini sa te aranjezi.... Ai o rochita draguta, inflorata, in picioare niste balerini si de umar o gentuta micuta. Esti machiata natural si ai parul strans intr-o coada de cal....
- Esti asa frumoasa!
- Te iubesc! ii spui cu cel mai sincer ton pe care il ai
- Te iubesc! iti raspunde si el.
Si iesiti pe usa apartamentului vostru plini de emotii...treceti pe la o florarie pentru mama lui Harry si va continuati drumul...
Ajunsi acolo, mii de furnicaturi de cuprind iar Harry vazand asta iti spune:
- Hei! Linisteste-te! Eu te iubesc si cu siguranta si ei te vor iubi!
Tu doar zambesti stangaci
Intrati in casa si il auzi pe Harry strigand:
- Am ajuns!!! prelungind ,,u''
Din bucatarie iese o femeie foarte draguta ... mama lui Harry... ,,Ce mult ii seamana!'' iti spui in gand.
- Eu sunt Anne! Tu trebuie sa fi iubita lui Harry! Haideti, poftiti!
Amandoi inrati in living. Acolo te asteptau sora lui Harry si tatal lui vitreg... Puteai observa usor ca erau oameni foarte buni.
Dupa ce te-ai prezentat ai inceput sa vorbesti cu sora lui ceea ce te-a ajutat mult pentru ca asa ai scapat de emotii... Ati servit masa ... A fost foarte placut si ti-ai dat seama ca desi Harry este faimos, are o familie normala si foarte frumoasa.
A fost o seara de neuitat.
***
YOU ARE READING
Imagineaza-ti ca...
FanfictionAcestea sunt niste scurte imagine-uri facute de mine pentru niste fete... Iar mi-e mi-a trasnit ideea ,,geniala'' de a le impartasi cu voi. Daca vreti sa va fac si voua doar lasati niste comentarii Sper sa va placa! Dar daca nu, va rog nu jigniti.