6 : "OKULUN YENİ KIZI.."

47 8 0
                                    

Kolaj İçin 20_Butterfly_04'e teşekkür ederiz..

Çalan alarmımın cırtlak sesini duyduğumda ister istemez kalkmıştım.Kim severdi ki alarmları?

Banyoda elimi yüzümü yıkadıktan sonra formamı giyindim.açık kahve pantolonu ve mor tişörtü vardı.Pantolon olmasına şaşırmıştım doğrusu.Üzerimi giyindikten sonra saçımı sıradan bir şekilde bağlayıp ayakkabı bölümüne geçtim.Ayağıma da yüksek taban ADIDAS'larımı giydim.Çantaların olduğu dolaptan deri bir sırt çantası çıkararak içine ihtiyaç duyabileceğim malzemeleri koyduktan sonra odadan çıktım.

"Kız bu ne hal?"

"Niye ki?"

"Rüyamda görsem korkarım yüzüne bir bakar mısın ne kadar solgun duruyorsun.Ayrıca o saç neyin nesi,hadi hadi gel saçını yapalım."

Tuvalet masasına otutturup saçımı aşağıdaki gibi yapmıştı:

Tuvalet masasına otutturup saçımı aşağıdaki gibi yapmıştı:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Yüzüne de biraz renk verelim." Gül kurusu rujumu sürdükten sonra ince bir eyeliner ile adını bilmediğim hah fondoten midir nedir ondan sürdü.Cahillik başa bela :)

"Oh My God,bu ben miyim?"

"Ayh ben ya ben.Hadi geç kalıyoruz."

******

"Unutma,birinin seni ezmesine izin vermek yok.Eylül Seçkin'sin sen.Güçlü bir kız olmalısın.Senin sınıfın bizim sınıfın bir kat altında.Gelebilirsin yani."

"Tamam,birinin beni ezmesine izin vermek yok."

Gülümseyip yanımdan uzaklaşmıştı.Bi dakka ya,ben hayal mi görüyorum yoksa onlar bizimkiler mi?Hani şu Burak,Duygu felan?OMG!

"Sen bizi unuttun ama biz insanlık bizde kalsın dedik geldik."

'Ya valla fırsatım olmadı haftasonu o kadar yoğundum ki."

"Mazeretiniz kabul edilmedi Cemre ayh Eylül hanım.Bize Albeni alacaksın."

"Canınız sağolsun.Da siz beni nasıl buldunuz?"

'Aslına bakarsan hiç de zor olmadı yani daha ilk günden seni gazetelerde görünce.." Diyen Burak'a şakayla karışık yumruk attım.
Zilin çalmasıyla birlikte dördümüz okula doğru yürümeye başladık.Tüm gözlerin üzerimizde olduğunu hissedebiliyordum.Galiba parmakla gösterilen kız olmaya alışmalıydım.

Sınıfa geldiğimizde ben ve Duygu en arkaya oturduk.Selim ve Burak da önümüze oturmuşlardı.Sedef de onların önlerinde bir kızın yanına oturmuştu.
Hoca sınıfa girdiğinde klasik tanışma muhabbetine girmiştik.Iyyşş hiç sevmem..

Kime:AşKumsal
"Off bu hoca çok sıkıcıymış yaa dersi de anlamıyorum."

Kimden:AşKumsal
"Özgür Hoca mı? :)) "

Kime:AşKumsal
"Aynen."

Kimden:AşKumsal
"Neyse biyoloji hocası bana bakıyo,öptm ^3^

Kime:AşKumsal
"^3^"

"Eylül,şu denklemi çözer misin?"

"Tabii hocam." Hocanın elinden kalemi alıp soruyu çözmeye başladım.Bitirdiğimde hoca bana aferin deyip yerime oturmamı söyledi.

Teneffüste tüm erkekler yanıma toplanmaya başlamıştı ve ven bundan acayip rahatsız oluyordum.Hepsi 'Benimle Çıkar Mısın?' Diye yalvarıyordu.Burak'a 'bana yardım et!' Bakışı attığımda yanıma gelip kolunu omzuma atmıştı.

"Noluyo lan,siz benim sevgilime mi sarkıyorsunuz?"

"Burak,abi yok valla biz şey.."

"Kısa kes hadi uzayın uzaa.."Herkes dağıldıktan sonta kulağıma eğilip fısıldadı:"Yalnız her zaman beni çağıramazsın haberin olsun kendini korumanın bir yolunu bul..."

DEĞİŞTİM BEN!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin