5.BÖLÜM

10 0 0
                                    

Çarşıya gelmiştik. Doğukan bir arkadaşının geleceğini söyledi ve bir kafe de oturduk. Arkadaşı Arda gelmişti. Sarışın mavi gözlü hoş bir çocuktu. Tanışmak için elini uzattı ve tanıştık. Çok iyi bir çocuğa benziyordu.
Oturup sohbetimizi muhabbetimizi ederken çok eğleniyorduk. Sevmiştim arkadaşını.
Bir an da karnımın acıktığını hissettim ve guruldadığını duydum. Doğukan da duymuş olmalı ki..

"Hadi kalkalım Yemek yiyelim."

Kalkıp Yemek yemeye gitmiştik. Onu izlemekten Yemek yiyemiyordum.

"Beni izleme de yemeğini ye. Hadii!" dediğinde yemeğimi yemiştim.

Yedikten sonra kalkıp ne yapsak diye düşündük. Iki arkadaşım daha var onlarla da tanış dediğinde heyecanlandım. Tüm arkadaşlarıyla tanıştırıyordu beni. Saklamayıp kendi çevresine sokuyordu. Bu hoşuma gitmişti.

Gidip bir kafede oturduk. Arkadaşı Batuhan ve Ilhan gelmişti. Batuhan esmer, İlhan ise sarışın zayıf bir çocuktu. Ben de tek kız kalmak istemediğimden dolayı Yaren'i çağırmayı düşündüm ve hemen mesaj attım.

"Nerdesin? Müsaitsen hemen yanıma gelmen gerekiyor, Doğukan'ın arkadaşları geldi tek hissediyorum kendimi."
"Ooo! Hemen geliyoruum, yakışıklı var mı bari?"

Ah şu Yaren'in erkek takıntısı!

Ilhan yaren gelmeden kalkmıştı. Yaren geldiğinde ikiye iki tavla oynadık,sohbet ettik,güzelce muhabbet ettik. Herşey çok güzel gidiyordu. Doğukan ile el ele kol kola.. Çok iyi hissediyordum kendimi. Doğukan'ın telefonu titreyip rahatımızı bozana dek!

"Kim mesaj attı hayatım?"
"Önemli değil ya,oporatör mesajı."

Sımsıkı sarılmıştı ve bu bana kendimi çok iyi hissettirmişti.

YAREN

Ben böyle birşeyi Ceyda'ya nasıl söylerim? Allah'ım kafayı yiyecektim. Doğukan 'ın telefonuna gelen mesaj Ilayda diye birinden gelmişti fakat oporatör mesajı demişti. Acaba ben mi yanlış görmüştüm.
Ya doğru gördüysem? Doğukan Ceyda'yı aldatıyor muydu?
Inşallah böyle birşey yoktur. Inşallah! Şuraya bak arkadaşım ne kadar mutlu. Mutluluğunu bozmak istemediğimden susmuştum.

CEYDA

Bi zaman sonra sıkılmıştım. Doğukan'ın telefonuna elim gitti ve almak istediğimde büyük bir hışımla telefonu masadan almıştı. Ne olduğunu şaşırır bir vaziyetle ona bakıyordum. Niye almıştı ordan telefonu alacağımı fark edince? Benden sakladığı birşey vardı kesin. Ama benden ne saklayabilirdi ki?
"Doğukan! Ne yapıyorsun sen? Ver şu telefonu bana!"
"Aşkım ne gerek var, ben hoşlanmıyorum bu tarz şeylerden."
"Ver dedim sana,ikiletme beni!"

Zar zor elinden telefonunu aldığımda kurcalamaya korkmuştum. Bir an da dünya durmuştu sanki. Ne vardı o kutunun içinde çok merak ediyorum. Ama içimde kötü bir his vardı. Bir yanım aç bak,bir yanım yerine koy telefonu bakmadab diyordu. Tabi ki mantığım her zaman ki gibi ağır bastı ve açıp telefonu kurcalamaya başladım. Ilk yaptığım şey whatsapp 'a girmek oldu. Girdim fakat hiç bir şey bulamadım. Derin bir iç çekip ohladım. Içim ferahladı bir anda. Tabi ki işim daha bitmemişti ama en önemlisini atlattığımı düşünmüştüm. Ki öyle gözüküyordu..

Şimdi sırada galeri vardı. Galeride ne olabilirdi diye düşünürken kız resimleri gözüme çarptı bir anda. Gözlerimi kapatıp bir daha açtım rüya olmasını dilercesine. Ama hayır. Kız resmiydi. Whatsapp dan gönderilmiş kız resimleri. Gözüm bir an da tarihlerini aldı. Çook önceden atılmış fotoğraflar olduğunu görünce rahatladım hemen. Ama içimde ki kıskançlık duygusunu yenemiyordum. Çok kıskanıyordum onu. Kendimden bile kıskanıp gözümden sakınıyordum.
Tam telefonu masaya bırakacakken mesaj geldi. Ilayda yazıyordu. Ilayda kimdi?

Doğukan'a çaktırmadan mesajı açtım. Ve kızdan gelen mesajları okumaya başladım.

"Hani bugün bize gelecektin? O fotoğraf ne öyle? O kız kim Doğukan? Ceyda kim!"
"Cevap versene bana!"
"Doğukan sinirlenmeye başlıyorum ama!"

O an sanki dünya durmuştu. Kafamdan aşağı kaynar sular dökülmüşcesine canım yanıyordu. Ne demekti bu şimdi? Kendimi bir pislik gibi hissettim o anda. Ne yapacağımı,nasıl tepki vereceğimi..

Hiç birşey bilmiyordum şu anda. Ellerim ayaklarım titremeye,gözlerim yaşarmaya başlamıştı. Yine mi hayal kırıklığı? Kimseye güvenmemem gerektiği tecrübesine her seferinde yaşamak zorunda mıydım ben? Her yerime bıçaklar saplanıyordu. Şimdi ne yapacaktım?

İMKANSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin