Jag lämnar den stora byggnaden och kollar sedan klockan när jag är utanför min skola. Jag tar upp min mobil och trycker på hemknappen. Klockan är 22.03 och jag har pluggat röven av mig nästan. Jag börjar gå mot busshållsplatsen tills någon ropar för hjälp. Jag vänder mig om och ser ingen så jag fortsätter att gå. När jag suttit på busshållsplatsen i kanske 30 sekunder kommer en kille fram. Han är kanske 1 år äldre än mig. Han hade svart och rött hår och var längre än mig.
-Ursäkta kan du hjälpa mig med min bil?
Jag tvekade lite innan jag nickade och följde efter killen.
-Jag tappade min mobil där imellan så kanske kan du ta upp den? Jag får inte plats.
Jag tittar imellan den lilla springan och kryper sedan in.
-Men jag ser ingen mobil här!
Jag hör hur han skrattar och puttar fram mig. Jag åker in i någon gjort av metal och ser att det är ett sånt galler för hundar. Jag börjar slå på bilen tills han hoppar in i den.
-Sluta slå på den!
Jag blev genast rädd och slutade. Jag kröp ihop och började gråta.
-Du är Alexandra väll?
Jag nickade och tittade på han i spegeln.
-Vad bra,jag är Omar.
-Vad vill du mig äns?
(Om)-Det är inte jag som har valt att kidnappa dig utan det är min chef,Felix.
Jag tänker ett litet tag. Jag känner igen båda namnen,Omar och Felix. Då slog det mig. Jag kollar skräckslaget på han i spegeln och sväljer tungt.
-Ni är The...
(Om)-The Fooo Conspiracy. Han flinar lite innan han svänger så snabbt så jag flyger in i bilens ena sida och blev medvetslös.
Hoppas ni gillar det första kapitlet på min nya novell! Vill också påpeka att Oscar och Omar är 17 å att Felix och Ogge är 19. Så Felix och Oscar har licksom bytt platser om man säger så. Men Jaja hoppas ni gillar den ändå❤️
YOU ARE READING
Förbjudna läppar||o.e
FanfictionAlexandra var påväg hem från skolan en mörk kväll. Hon blir kidnappad av ett av Svergies farligaste liga,The Fooo Conspiracy. Alexandra tror att de flesta tjejer skulle tycka att ledaren,Felix var snyggast men hennes ögon fastande på killen med blo...