T O L V

289 7 0
                                    

Oscar har bott hos mig och mamma de senaste dagarna och jag sa till mamma att Oscar var min pojkvän. Jag vakande upp i min stora vita säng och insåg att Oscar inte var där. Jag gick ner till mamma och Alexa som satt och åt frukost. "Har ni sätt Oscar?" frågade jag och slängde håret åt sidan. "Nej,tyvärr" sa mamma och tog Alexas tallrik. "Jag har,han gick ut genom dörren när jag satt på toa" sa Alexa och pekade på ytterdörren. "Tack" sa jag och pussade Alexa snabbt på pannan innan jag sprang upp på mitt rum. Jag greppade tag om ett svart linne,vita slitna jeans och borstade mitt naturligt platta hår. Jag greppade tag om min mobil och ringde Oscar samtidigt som jag sprang ner. "Jag sticker" skrek jag till mamma medans jag drog på min gröna bomberjacka,mina vita Nike och försökte nå Oscar. Jag lämnade det vita huset och började gå mot huset där de bor i då jag såg Oscars bil. Han satt i den och snackade med någon som satt i baksätet. Han såg mig och svängde in vid vägen. Han rullade ner fönstret så jag kunde prata med han. "Vart fan har du" hann jag bara säga tills jag såg 3 personer sitta i baksätet. Felix,Ogge och Omar satt i baksätet och kollade på mig. "Hoppa in så förklarar jag" sa han och jag skakade på huvudet. "Aldrig" sa jag och sprang hemåt då jag hörde någon hoppa ut ur bilen. Personen höll om min minn och en annan höll om min kropp. "Förlåt" hörde jag Omar säga och det var han som höll om min mun. "Verkligen,förlåt" hörde jag Oscars röst säga. Allt svartnade och jag visste redan vart detta skulle leda till.

Förbjudna läppar||o.e Where stories live. Discover now