S J U T T O N

258 7 1
                                    

Vad ska jag säga? Jag har suttit i 5sos käller i snart 3 veckor. Det ända som satt på min hjärna var två saker. Det första var hur jag hoppades på att foookillarna skulle hitta mig och det andra var Oscar. Just då avbryts mina tankar av att Calum kom in. "Luke kallar" sa han och jag reste mig frustrerat upp från det kalla hörnet jag suttit i flera timmar vid. När jag kom till vardagsrummet satt 5sos och foookillarna i rummet. "Alexandra" hörde jag Omar säga. Omar,min allra bästa vän just nu. Jag fick reda på att min andra bästa vän visste om kidnappningen,så hon är död för mig. "Släpp henne nu Luke" sa Felix frustrerat. "Kom ihåg dealen" sa Luke och Felix nickade innan Calum släppte min arm. Jag sprang raka vägen in i Oscars famn och han lyfte upp mig. Vi kramades länge och jag slingrade mina ben runt hans höfter. Jag kunde inte släppa han och hans varma famn. Så han bar mig till bilen och jag fick sitta i hans knä och krama han hela bilresan. Allt var perfekt just nu så jag somnade i Oscars famn.

Jag vaknade upp i min säng hemma hos mamma. Jag drog snabbt av mig täcket och såg lappen på mitt skrivbord. Jag läste den hastigt.

Alexandra
Dealen med Luke&resten av 5sos var att ingen av oss skulle få ha dig. Så när du somnade i Oscars famn körde vi dig hem. Din mamma var som tur inte hemma och kommer inte hem på flera månader. Vi gör inte detta för vi inte vill ha kvar dig,vi gör detta för att skydda dig. Du är inte som alla andra tjejer vi haft här,du är annorlunda. Om det är något,verkligen vad som helst är det bara att  ringa. För vi bryr oss om dig och älskar dig.
Foookillarna.

Förbjudna läppar||o.e Where stories live. Discover now