F J O R T O N

277 7 0
                                    

Jag vaknade i min säng hemma och sträckte på mig. "Vi gratulerar,vi gratulerar,vi gratulerar våran Alexandra idag" hörde jag mammas och Alexas röst sjunga. Jag log lite och in kom inte mamma och Alexa. Utan killarna kom in med en tårta och en helt blodig Oscar. "Ooooscar,vad har du gjort?" frågade jag med skakig röst. "Jag fick inte komma in i huset av din mamma och jag måste fira din födelsedag med dig" sa han och gick närmare mig.

Jag vakande av ren panik i min vita dubbelsäng. Dock inte hemma utan hos killarna. Jag hör hur de sjunger vi gratulerar och jag ler. In kommer alla killar med en tårta. På tårtan är det två ljus,en där det står 1 på och den andra 7 så det bildar siffran 17. "Grattis" skriker de i mun på varandra. "Men nej vad gulligt" sa jag och höll händerna på munnen. Jag tänkte på det jag önskade mig. Jag önskar att det kan bli jag och Oscar. Jag blåste ut ljusen och de klappade.  
"Grattis Alex" sa Omar och räckte fram ett paket. Jag log mot han och öppnade det. I det la där ett kort som där stod VI SKA TILL LISEBERG WOHO🎉. "Yaaay,tack latino" sa jag och kramade han.
"Grattis" sa Ogge och räckte mig bara presenten. Jag log prövande och öppnade den. Där i la en vit adidas tröja med adidas märket mit på tröjan som var svart och en svart keps med New York logan på som var vit. "Tack Og" sa jag och kramade han. Förvånat så kramade han faktiskt tillbaka. "

"Grattis Alexandra" sa Felix och räckte presenten till mig. Där i la 5 biljetter till Magcon boys. "OMGOMGOMG TACK FELLEBOY" halvskrek jag av lycka och kastade mig i Felix famn. "Jag vet att du inte gillar han Jacob så vi gjorde så du inte ska träffa han" sa Felix. "OMG TAAACK" sa jag och log. Nu gick Oscar fram till mig.
"Grattis Sandra" sa han och räckte sin present. Jag öppnade presenten och där i la en skiva där det stod Till dig Alexandra,bara dig på skivan. Där la också 1 biljett till något okänt. "Det är från en tävling jag vann till dig,den heter: en dag med Magcon boys. Utan Jacob såklart" sa han och log. "OMG TAACK" sa jag och kramade om han.

•tråkigt kapitel lol

Förbjudna läppar||o.e Where stories live. Discover now