E L V A

289 6 0
                                    

Jag har spenderat de senaste 2 dagarna med mamma och Alexa. Men idag så ska killarna hämta mig och idag ska mamma jobba extra länge och Alexa ska vara hos mammas kompis. "Klarar du dig?" frågade mamma medans hon drog på Alexa en mössa. "Jadå,jag ringer om det är något" sa jag och hon nickade. "Älskar dig" sa hon och pussade mig på pannan innan jag kramade om Alexa. Några minuter efter att de kört iväg så knackar det. Jag öppnar dörren och möts av Felix,Olly,Omar och Oscar. Jag kramade om alla en liten stund då Oscar kom och vi kramade extra länge. "Jag har saknat dig" viskade han i mitt öra medans han smekte mitt hår. "Jag har saknat dig med" sa jag och kramade till han hårdare innan vi släppte. Felix och Olly hade under tiden gått upp på mitt rum och tagit ner resväskorna. "Kom vi går" sa Felix och skulle nyss lämna huset då jag inte rörde mig ur fläcken. "Polisen,upp med händerna" kom en polis in och skrek. Jag drog snabbt Oscar in till mig och han såg ganska oskyldig ut. "Hittade dig ändå Sandman" sa en av poliserna till Felix och satte handklovar på han. De förde alla förutom mig och Felix ut i polisbilarna innan de stack. De förhörde inte mig utan bara åkte iväg med de. "Men Omar då" sa Oscar och slog händerna i väggen. "Jag gjorde detta för jordens bästa" sa jag och smekte hans rygg. Han vände sig om och la sina händer på mina kinder innan han pressade sina läppar mot mina.

Förbjudna läppar||o.e Where stories live. Discover now