T I O

297 5 0
                                    

Han parkerade vid min granne,alla fick ut ur bilen och sa hejdå. Oscar gick fram till mig och tog mina händer. "Vi ses om 2 dagar" sa han och vi kramades. Han hoppade in i bilen och de körde iväg. Jag tog mina två väskor och gick mot vårt hus. Jag gick in genom den vita ytterdörren och möts snabbt av min lillasyster Alexa som kommer springandes mot mig. "Sandra" skriker hon glatt och kramar om mitt ben. "Alexa" sa jag och lyfte upp henne och vi kramades. In kom mamma och började gråta av glädje. Jag släppte ner Alexa och drog mamma in i en kram. Jag kände en tår rinna ner  från min kind och ner på mammas blåa blus. "Var har du varit?" frågade hon medans vi kramades. Jag fick total hjärnsläpp och glömde vad jag skulle säga. "Jag var på en fest hos Klara och tappade min mobil någonstans. Jag sov hos Klara och hittade inte min mobil förrens idag" sa jag och vi deg ifrån. Hon drog min in i en snabb kram igen innan jag fick gå upp på mitt rum. Väggarna var mintgröna och resten bestod av färgen vit. Jag la kläder jag fått av killarna i tvätten och la undan resväskorna som jag även fått av de under min säng. Jag kastade mig på sången och drog fram min iPhone. Jag gick in på snap och tog en selfie,på den skrev jag I'm baack💋 och la ut på mystory. Ja,jag är tillbaka. Men inte så länge till.

Förbjudna läppar||o.e Where stories live. Discover now