S E X

332 6 0
                                    

Alexandra's perspektiv
Jag tittade upp på han och kollade konstigt. Varför stoppade han allt? "Jag visste det,Oscar har gått och blivit kär" sa Olly och skrattade till. "Käften" röt Oscar och tittade surt på honom. "Kär eller inte,i don't care. Detta är vårt uppdrag och vi måste utföra det" sa Felix och jag kände hur pistolen nuddade ovanför mitt öra. Jag tittade på Oscar med sorgsna ögon och stängde de sedan. Jag kände hur pistolen togs bort och jag kastades i någons famn. När jag öppnade ögonen så stog jag i Oscars famn och han tittade på Felix. "6 månader Enestad,det är allt du får" sa Felix och lämnade rummet med Olly hack i häl. "Tack" viskade jag tyst medans jag kramade hårt om honom. Jag bröt sedan kramen för att kolla i hans fina ögon. Jag gav han en lång puss kinden innan jag gick upp på mitt rum.

Felix perspektiv
Jag lämnade rummet med Olly hack i häl och gick in i köket. "Varför gjorde du så? Vi skulle ju döda henne och du brukats aldrig tvivla på ett uppdrag" sa Olly medans han stog lutad vid ingången till köket. "Men denna tjej är speciel,hon är inte som alla andra" sa jag medans jag såg hur hon gick upp för trapporna med röda kinder. "Varför är hon så speciel då?" fnös Olly och tittade irriterat ner på sina skor. "Vet jag inte. Än" sa jag och lämnade Olly i köket medans jag gick ut.

Oscar's perspektiv
Omar kommer in i vardagsrummet där jag stod. Fortfarande på samma position som där Alexandra lämnade mig. "Vad hände?" frågade Omar och slängde sig på soffan. "Hon gav mig en puss" sa jag och vände mig mot han. "Naaaaw" sa Omar och tog en chipsbit. "Omar,du får bara finnar av chips. Det vet du" sa jag och tittade på han. "Fan,just det" sa han irriterat och la undan chipsen. Omar bryr sig verkligen om sitt utseende.

Förbjudna läppar||o.e Where stories live. Discover now