five

4.2K 360 135
                                    

jm: hey

jk: hey?

jm: ah ben jimin

öğle yemeği için mesaj atmıştım

jk: ah tabi

a kapısının önünde buluşmaya ne dersin?

jm: hemen geliyorum

jungkook

a kapısının önünde beklerken karşı taraftan gelen jimin'i görünce gülümsedi. jimin sabahkinden daha güzel gözüküyordu. dolgun dudakları daha da dolgun, parlak saçları daha parlaktı.

jungkook, jimin'in insan olamayacağını düşündü. uzun zamandan beri ilk defa böyle hissediyordu. heyecanlı ve aşırı mutlu.

jungkook galiba jimin'e aşık olmuştu.


jimin

jimin, a kapısına doğru yürürken çoktan kapıya gelip onu bekleyen jungkook'u görünce koşmaya başladı. kalbinin hızlı attığını fark etmişti. koştuğum içindir diye düşünmekten kendini alamadı.

oysa kalbi jungkook'u gördüğü andan itibaren hızlanmıştı.


ilahi bakış

iki genç sonunda buluştuklarında okulun yan tarafındaki kafeye doğru yürümeye başlamıştı. ikisi de utançlarından konuşamıyorlardı hatta suratlarına bile bakamıyorlardı. konuşmayı ilk başlatan -yanlarına gelen garson sayesinde- jungkook oldu.

"n-ne yemek istersin jimin hyung?"

jimin, jungkook'un ağzından adını duyunca mutlu olmuştu. saatlerce jungkook'un sesini dinleyebilirdi. son kez menüye göz gezdirdi ve jungkook'u her gördüğünde aklına gelen şeyi söyledi.

"çikolatalı pasta ve çikolatalı milkshake."

"a-ah çikolatayı seviyor olmalısın hyung."

"fazlasıyla sanırım."

ikisi aynı anda birbirlerine bakarak gülümsediler. bakışlarını yakalayınca aynı anda kafalarını eğdiler, bu sefer kahkaha atmaya başladılar. garsona söyledikleri sipariş geldiğinde tatlıları bitene kadar konuşmadılar. ikisi de tatlılarını bitirdiklerinde bu sefer konuşan jimin oldu.

"kalkalım mı? hem ders de başlayacak."

"olur hyung."

garsonun getirdiği hesabı ödeyip kalktılar. okula gidene kadar birbirlerine kaçamak bakışlar atmak dışında hiç konuşmadılar. okula geldiklerinde ise kapının önünde durdular.

"hyung benim dersim diğer blokta, akşam yine görüşürüz."

"p-peki."

jimin el sallayıp arkasını dönmüşken jungkook onu durdurdu.

"bugün için teşekkür ederim hyung."

jungkook aslında sarılmak istemişti fakat jimin'in vereceği tepkiden korkmuştu. bu yüzden sadece güzel bir gülümseme sundu.

jimin ise jungkook gülümsediğinde gerçekten aşık olduğunu fark etmişti.

***
çok beklettiğimin farkındayım, 1 ay olmuş. bu hikayede tıkanmıştım diğer hikayelerime bölüm yazabilmiştim. çoğunuz bu hikayenin varlığını unutmuştur bile kkkk.

çok çok özür diliyorum. bir dahaki bölüm için bekletmemeye çalışıcam, sizi seviyorum♡

bus || jikook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin